Stříbrný věnec

Každý rok mi to nedá a na poslední chvíli vybalím všechny vánoční přízdoby a dekorace a ze zbytků vytvořím nějaký adventní svícen nebo věnec pro mamku a babičku.

Tentokrát jsem jej vyráběla v neděli odpoledne na podlaze s tavnou pistolí v ruce. 
Na hnědý korpus z vrby kdysi přestříkaný nabílo jsem nalepila ozdobné čajovky a pár stříbrných drobností
a neopadavý jednoduchý věneček byl za 10 minut na světě.

Příště uvidíte ten náš ;-)




Moc mě potěšila kreativita na vašich blozích při adventní tvorbě. 
Je fajn, když si každý najde to, co mu nejvíc vyhovuje a dělá mu radost.
Jste báječní!
:-)


17 komentářů

  1. Parada Sarko,
    v jednoduchosti je krasa,to preci vsichni vime a takovymto veneckem nikdy nic nezkazis.Uz se moc tesim na ten tvuj,ja si proste na blozich lebedim v kochani u dekorovani vsech holek.
    Mej krasny adventni cas.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko teprve včera jsem fotila, trochu nestíhám :-) Ale moc děkuji za milou návštěvu, já to jdu omrknout k Tobě ;-) Krásný den

      Vymazat
  2. Jednoduché a dokonalé, ale týmto sa u Teba v komentároch opakujem Šárka. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, no děkuji, jednodušší už to opravdu být nemohlo! :-D

      Vymazat
  3. Šári, však ty jsi taky báječná ;) ! Jak ty to holka děláš, že s minimem vždycky vykouzlíš takovou krásu! Příjemné dny a velké pozdravení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marionetko já už se lekla, že s miminem :-D! To bude asi tím, že toho doma víc nemám :-D. Marionetko děkuji, moc ráda jsem Tě viděla a přeji pohodový advent...

      Vymazat
  4. Šárko krásný večer,
    vypadá báječně šikulka.Zdraví Adéla

    OdpovědětVymazat
  5. ...to je ta síla jednoduchosti... Nádhera, Šárko!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli no děkuju, jednoduché věci mám nejradši, máš pravdu :-*

      Vymazat
  6. v jednoduchosti je prostě krása!!! u tebe se to potvrzuje na 100%.
    krásný den Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, to mě těší, že se líbí! Děkuju a zdravím :-*

      Vymazat
  7. Krasny.. stribrnou ja muzu! Sari, uz se mooooc tesim na ten Tvuj, tak me nenapinej moc dlouho :)
    Zdravim a krasny, pohodovy den preji.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét docela bych si ho i nechala :-). No jooo, ale žádná bomba to nebude ;-)

      Vymazat
  8. Nádhera! Krásně vyrobeno, skvěle nafoceno!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.