Náš adventní svícen

Tak joo, už vás nebudu déle napínat, mám toho teď prostě moc. Ale nečekejte nic famózního, letošní Vánoce totiž ubírám, kde můžu!

Inspirovala jsem se při tvorbě našeho adventního svícnu u Broste z jedné úžasné fotky, kde byly pouze čtyři svíčky postavené na nádherném měděném tácu s ležérně pohozenou větvičkou borovice.

No a tohle je moje podání:




Měděný tác jsem si vyrobila, svíčky našla ve skříni a ve skladu e-shopu, borovici nahradila smrčkem a přidala pár nasbíraných šišek a malých bílých kouliček.




Jsem naprosto spokojená. Pokud jehličí opadá, větvičku vyměním.




A co se týče tradic, mám taky splněno, je kulatý :-)




Za chvilku už zapálíme druhou, strašně to letí!


Opatrujte se moji milí a adventní čas prožijte pokud možno 
v klidu a pohodě :-*


27 komentářů

  1. Sarko,
    co dodat,to jsi proste ty a tvuj styl a ne nadarmo se rika,ze v jednoduchosti je krasa a sila,ja mam sice rada malinko hutnejsi svicny,ale proste nejsem z tech,co by se jim libilo jen to jeho a ocenim kazde krasno.Takze parada a s temi vetvickami mas pravdu,proc by se nemohly menit treba i nekolikrate do Vanoc.Uzivej adventnich dni v poklidu.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko, tak už je čas na výměnu větviček, třeba víc zase zahustím ;-) Ale moc díky!

      Vymazat
  2. Jsem na tom podobně, letos jsem dělala jen jednoduchý, talířový věnec :) http://blueberry-pink.blogspot.cz/2013/12/moje-adventni-dekorace.html

    OdpovědětVymazat
  3. Šárka, aj tento štýl sa mi veľmi páči. Všetko si spravila sama a zo zásob, čo sa vyskytujú doma. A je to krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, já bych se při svých častých obměnách jinak totiž asi nedoplatila! :-D

      Vymazat
  4. Kdo si pocka, ten se docka ... a ja tleskam! Krasa, teplo, soulad, inspirace... povedlo se Ti to moc Sari.
    Dekuji :)

    Pohodovy ctvrtek ... uz jen 19 dni ej juch juch

    OdpovědětVymazat
  5. Ja suhlasim, v jednoduchosti je krasa, a tu kto pohliadne na tvoj advetny veniec, musi byt len a len spokojny, takze u mna jasne, ze spokojnost, tesim sa na dalsie dekoracie, aj ked verim, ze mas toho dost... :)
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuju, nadekorováno jo, ale nevyfoceno! Napravím co nejdříve ;-)

      Vymazat
  6. Šárko, moc krásné!!! Měděný tác se Ti povedl... Asi udělám doma další změny. Moc si mě inspirovala. Krásné fotky! Mnoho pozdravů .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni to mě těší a fakt si musím najít čas se na to k Tobě mrknout!!!

      Vymazat
  7. Fakt krásné, zimní, elegantní, čistý!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Šárinko, nádhera :-) moc se mi to líbí :-) u nás to byla letos taky rychlovka.. vytáhla jsem starý kovový svícen z Tchiba, jako Ty.. nandala větvičky smrčku :-) z krabice vyhrabala staré poslendí svíčky hihihi.. a doladila látkovými mašlemi a umělými jablíčky.. A bylo hotovo :-)
    Krásný čas adventní :-) přeje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzíku, no ten máš už od nepaměti, co? Každý rok stejný a přece jiný! Jo, není nad to vyprázdnit zásoby a udělat místo novým ;-) Jsi hodná, že jsi se zastavila, měj se krásně

      Vymazat
  9. Šárinko,
    nádherný posílám spousty pozdravů a krásný víkend plný pohody a štěstí.Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko děkuju a vám ať jste hlavně všechny zdravé :-* papa u Tebe

      Vymazat
  10. Zní to jednoduše, vypadá skvěle!
    Hezký večer, Šárko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Je moc krásný, u nás je věnec na stříbrném podnose :)
    hezký den, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie koncept stejný, možností spousta, super ;-)!

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Renčo hodí se nám výborně ke dřevu, tak jsem ráda ;-). Dík :-*

      Vymazat
  13. Šárka, je to všetko u Teba krásne a elegantné. Čo viac dodať. Krásny adventný čas Ti prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.