DIY Vánoční svícen

Vaši oblíbenou vánoční barvičku můžete do interiéru vnést také pomocí obyčejných barevných svíček zakoupených v květinářství. 

Já jsem si z jedné takové vyrobila jednoduchý a rychlý svícen na přírodní vlně. 

Stačí vám pouze podnos, tácek nebo miska (já jsem použila černý keramický od ASA selection), do kterého svíčku položíte a obložíte vánočními ozdobami, dekoracemi, perníčky, prostě čímkoliv, co máte zrovna po ruce. Můžete vše ještě doplnit světelným mini led řetězem (kterých mám několik a moc ráda je různě používám)a vybrat si, jaké světlo vám prozáří dlouhé zimní večery! :-)







Pevné nervy při posledním vánočním dolaďování a hezký pátek!


7 komentářů

  1. Šárko, nádherná dekorace! Inspirovala jsem se u tebe a na stole mám jen tác se svíčkami. Přeji krásný předvánoční víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni děkuji, to jsme poctěna, že se u mě inspiruješ! ;-)

      Vymazat
  2. Moc, moc hezké! Také mám zrovna na stole tác se svíčkami, šiškami, místo papírových kouliček (které jsou mimochodem velice legantní) zužitkovávám světle růžové voskové korálky. Pokud se o víkendu zadaří, zkusím vyfotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko děkuju, dá se takhle zdobit opravdu čímkoliv, takhle jednoduše to mám ráda po celý rok...

      Vymazat
  3. Ahoj, no krasa, co povedat viac, krasna inspiracia, dakujem za nu :)
    krasny vikend prajem :)
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný svícen Šárko! tyhle světýlka na baterky jsem dlouho ignorovala, už umím využít jejich přesnosti a světélkovat tam, kde to dřív nešlo. Letos je mám třeba na barborkách, kdyby náhodou nevykvetly, tak budou alespoň svítit.
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.