Copper & Black

Moc vás zdravím a posílám konečně po delší době pár fotek od nás aneb pokračování 
na měděné vlně.

Nasprejovala jsem ještě oříšky, šišky raději koupila, zarámovala Geometry peříčko, starou lahev použila na větvičku borovice a udělala jsem si radost (vzájemnou) u Martinky na Nordic Day nejen báječnými papírovými koulemi, které jsou u mě letos No. 1! 

Měděná cool písmena má na svědomí Madam Stoltz a najdete TADY, typo je prostě moje.

Takže nazdobeno mám, uklizeno celkem taky. Stejně nevím, kam dřív skočit. 

Zařizuji poslední předvánoční nezbytnosti, měním životní styl (jako každý rok touhle dobou :-)), jsem čerstvou tetičkou, nazdobila jsem výlohu u nás, abyste trefili pro svoje balíčky, naaranžovanou vitrínu a lá Ma Maison Blanche v nově otevřené voňavé čajovně v našem městečku, kde tak vše můžete vidět a zakoupit naživo a samozřejmě pracuju a balím... 

Takže nebloguju a nefotím, ale užívám si to všechno a brzy doufám doženu ;-).









Jak jste na tom vy? 
Doufám, že v pohodě v rámci možností!
 
Přeji vám krásný předvánoční čas, pusu posílám :-*

PS: Balíčky pod stromeček posílám do středy, možná ještě ze čtvrtka dorazí ;-)

16 komentářů

  1. Sari, krasa. I am speechless :) Krasna dekorace a ta ctvrta fotografie v poradi je uplne wow. Porad se na ni musim divat. Krasne a s glanci vyfoceno.

    Tak at zije letos copper, u vas se mu ale musi libit :)
    Na koulich taky ulitavam, jeste ze jich tady je na kazdem rohu tolik :)

    Krasny advent a gratuluji k tetickovani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, moc díky, ta borovice je fakt tááák dekorativní :-). Těším se na váš stromeček, papa u Tebe!

      Vymazat
  2. Šárko, ty máš vždy vše tak krásné! Chtěla bych u tebe bydlet :) Veronika z http://blueberry-pink.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No děkuju Veroniko, ale rozhodně to nedoporučuju, nedodělaného je tu totiž zatím mnohem víc než nadekorovaného! ;-)

      Vymazat
  3. No tak teda cerstva teticko, nevedela som sa dockat noveho postu a som vedela, ze to bude bomba a aj je :) fotky su super, nasprejovane je to super, cool napady, .....skoda, ze to u vas v meste nemozem vidiet naaranzovane, to musi byt pekneeee :)paaaaa
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci no děkuju, Ty jsi prostě zlato :-* U nás je to taková klasika, nerada bych místním způsobila šok, ale snad to taky vyfotím ;-) Měj se krásně!

      Vymazat
  4. Šárka, prekrásna kombinácia! Viem, že tento rok sa to ladí do medena, aj mám takú misu Bloomingville, ale akosi sa nemôžem dokopať k aranžovaniu. Tento rok nič moc, asi ostávam pri starom.
    Fotky sú nádherné, mala by si tu dať nejaký kurz fotografovania, som antitalent na to :(
    Krásny deň prajem ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, děkuju moc! Mně se taky ze začátku nechtělo, ale pak mě to chytlo, musí jen přijít ten správný čas ;-). A poslední dobou si s fotkami už sahám na dno, vyčerpala jsem své možnosti, takže kurz či lepší vybavení potřebuji spíš já! :-D
      Měj se krásně a děkuju, že jsi se zastavila :-*

      Vymazat
  5. Šári, gratuluju k tvé nové roli tety! Gratuluju taky k výloze v čajovně /že nám ji vyfotíš? Někdy .)/ Nadekorováno máš nádherně, ach. Letos tedy opravdu, co vezmeš do rukou, to se mění v měď! Hezké adventní dny R .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo děkuju :-). No snad jo, je to takový malý milý počin. Mám ji všude trochu a fakt jsem ji asi propadla! I Tobě a těším se na original Vánoce ve tvém podání!!!

      Vymazat
  6. Jak čtu, máš celkem široký záběr, a tak ti přeji, aby všechno šlo parádně a a ladně jako tvé zátiší!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli moc děkuju :-* Užívej předvánočního času!

      Vymazat
  7. Shari a teto!!!-
    Tvá měděná se mi moc líbí! Máš to tak hezké.
    papírové ozdobičky si prohlížím a prohlížím..do jedné jsem se pustila!! :o))) na zkoušku...
    ale asi nepůjde zveřejnit!! :o))))
    Ale chci Ti moc poblahopřát ke krásnému příspěvku v Home Magazine, víš, když si na Tebe vzpomenu-mám Tě spojenou s elegancí, jemností a peříčky..prostě to tak mám. A Ty vytváříš kouzelné dekorace, vždy se na tě těším, takže by byla škoda- je neukázat světu!! Ať vidí, koho tady máme!!!
    Shari- přeji krásné adventní dny.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já bych tohle nezvládla, ale zkusila jsem hvězdičky!
      Děkuji za krásné blahopřání, jj, peříčka mě provázejí pořád, to mě moc těší, že se Ti to moje líbí :-*. Taky přeji pohodový advent!

      Vymazat
  8. Šárinko, měděná mě moc baví :-) super nápad! Máš to dokonalé a hlavně své.. a krásné.. to oceňuji*** Vidím, že to nemáme podobné jen se svatbami, ale i s tou tetičkovskou stránkou :-) my se těšíme na další přírůstek do rodiny na přelomu prosince/ledna :-) Krásné dny adventní .. ze srdce přeje Susie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí to jsem ráda, u nás to úplně rozzářila a vypadá to, že ji mám všude, ale fak jen po kouskách :-). Haha, to je tedy vtipné, u nás je to holka, co u vás? .-D Ať vše dobře dopadne a Tobě taky klid a pohodu :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.