Tipy na adventní svícny

Advent už je zadveřmi a pokud máte málo času, hledáte zajímavý nápad nebo máte rádi bílou jako já, posílám vám pár krásných fotek adventních svícnů, kterými se můžete inspirovat při tvorbě toho vašeho.

Použít můžete buď atypické svíčky, netradiční nádobu nebo neobvyklou přízdobu a originální adventí svícen je za chvilku na světě!










Co vy, dáváte přednost klasickým adventním věncům z jehličí nebo také rádi experimentujete? :-)

Pěkný den!


24 komentářů

  1. Chci ten z první fotky!!! Myslím, že bez něho nemůžu žít! :D A pak ten druhý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani ta mega lucerna je od Tine K a je nádherná a v reálu taky pěkně drahá :-/ Druhý je od Philie a taky u mě vede ;-)

      Vymazat
  2. Mám rada aj klasiku a rada aj experimentujem. Nápadov na internete je veľmi veľa a nádherných. Niečo si doladíme podľa seba a hotovo. Krásne inšpirácie. Vďaka. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej přeci jen, na věnci nebo svícnu se dá vyřádit víc než na stromečku, viď? Ten musí mít tvar vždy stejný! :-D

      Vymazat
  3. Ja bych si vybrala asi ten prvni a potom jeste ten s temi lahvemi a do tretice ten druhy :). Klasicke vence z jehlici nemam moc v lasce. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko můj muž na nich trvá. Někdy udělám ještě jeden, ale letos asi bude mít smůlu ;-)

      Vymazat
  4. Ahoj Shari,
    všetky sú šmrncovné, nápadité ... momentálne mám problém kúpiť 4 rovnaké sviečky, čo by mi padli do oka.
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani fááákt? No tak to jsem zvědavá, jaké to vyhrají ;-). Děkuji za milou návštěvu!

      Vymazat
  5. Šári nápadu je mnoho líbí se mi všechny, ale nejvíc ten na druhé fotce. Mám podobný, akorát není stříbrný je tmavší, ale ten určo znáš:) Ještě mi chybí svíčky,které musím pořídit, aby advent vůbec začal... Jaký budeš mít letos ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je fakt dokonalý! No já mám letos koncept, ale ještě uvidím, jaký bude v reálu, ale letos asi hodně minimalistický ;-)

      Vymazat
  6. Zásadně experimentuji :-) A ten poslední je úžasný a klidně bych ho brala i z betonu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak o tom nepochybuji má milá ;-)

      Vymazat
  7. Ano, ano.. diky za tipy. Zrovna dnes cely den premyslim, jak bude vypadat ten nas a inspirace od Tebe prisla vhod.
    Mne se moc libi ten od Dagi. Jednoduchy, a presto decentni... bila a cerna jsou me barvy, tak asi pujdu podobnou cestou.

    Krasny podvecer a moc a moc zdravim.
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko podobný jsem taky jeden rok měla, jen se zapíchaným jehličím místo mechu. Ještě by to chtělo nějaké stylové pohárky, jestli máš, tak máš vyhráno! ;-)
      Měj se hezky, paa u Tebe

      Vymazat
  8. Prosím- kde koupím č.2 ??? Děkuji
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel takovýhle krásný model jsem u nás ještě neviděla :-( Loni byli jednodušší na Nordic Day bych řekla...

      Vymazat
    2. děkuji- pohledám- krásný den D.

      Vymazat
  9. Krásný večer Šárko,
    tak já mám svůj vysněný měděný skleněný box na 4 svíčky doma ,toužila jsem po něm už loni a letos se splnilo.Moc se mi líbí první a druhá fotka a už ted se těším na tvé fotky. Krásný a pohodový večer Šárko zdraví Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél ahoj, wooow, no tak to přijdu na čumendu a asi puknu závistí! :-D To bude krása. Měj se moc hezky a děkuji, že jsi se zastavila, papa

      Vymazat
    2. Adélko- prosím odkud- děkuji moc Dana

      Vymazat
  10. Tak ja miluji klasicke venkovske Vanoce,takze donedavna byl venec klasicky zeleny,ale s ne tak uplne beznou ozdobou,ale od lonska mam obdelnikovy mechovy s olivovymi vetevkami v shabby stylu,pak dalsi kovovy z BR,takze ja jsem pro jakoukoliv krasnou variantu.U tebe se me nejvic zalibil s orisky,ale i ostatni jsou nadherne.pa

    OdpovědětVymazat
  11. hned jak přijdou čísílka od MS vrhám se na svícínky, těším se, letos trošku se spožděním, ale mooc se těším ;-) všechny typy jsou nádherný Šáry ;-) <3

    OdpovědětVymazat
  12. Hned jak přijdou čísílka od MS, vrhám se na svícínky ;-) letos trošku se spožděním, ale moc se těším. Všechny typy jsou nádherný Šáry, můžu prohlížet do nekonečna ;-) <3 Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherný je ten na páté fotce se šiškami..mám poprvé letos veškeré dekorace v černé,bílé,střibrné a k tomu hodně šišek..:)) dokonce budou letos i černé pletené kouličky na stromku a zatím se setkávám spíš s udivenými reakcemi okolí a informacemi,že červená je přece vánoční barva ..:) jak jste na tom vy ?? :)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.