Bílá sova

Buď je to tím dnešním sluníčkem po dlouhé době nebo spíš tím, že stále nevím, jak budu letos dekorovat, ale Vánoce se u nás doma opět nekonají!

Místo toho ubírám kde můžu a přísně rovnám, jako tady a teď. Možná je to jen předzvěst toho, že si za pár dní na pár týdnů užiju pracholapek a cingrlátek do sytosti :-).




Ale těším se ze své milované sovičky od Madam Stoltz se zlomenou nožkou, kterou jsem zavřela pro jistotu do skleněného poklopu od Broste, aby mi náhodou neuletěla.




Společnost jí dělá ohlodaný parůžek nalezený v lese s obrázkem se zarámovaným peříčkem.




Přiznám se bez mučení, inspirovala jsem se u Andrejky TADY. Moc se mi její nápad líbil, peříčko jsem jen podlepila proužkem izolepy a jak lehce odstává, vytváří to hezký 3D efekt.





Užijte si blížící se víkend, 
budete dekorovat vánočně nebo ještě ne? :-)


9 komentářů

  1. Tak tohle je přesně podle mého gusta, Šárko! A já se budu zase inspirovat u Tebe, protože jedno peříčko doma mám taky a o víkendu stejnu musím do Ikea pro další rámy, tak vezmu jeden černý navíc :-) Sovičky už jsem taky vytáhla, co mám od loňska od Tebe a tak nějak mi to stačí. Nemám ráda vánoční kýč, už tak stačí, že jsem si dala ta světýlka :-) Jediné, co budu dělat je adventní svícen a letos bude velmi, ale velmi strohý a jednoduchý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo super!!! :-D Těším se na Tvé podání, sovičky už jsem viděla. Je to zvláštní, ale já letos taky ubírám! Měj se fajn

      Vymazat
  2. ...krasne, ale to je vzdy :)..... dekorovat vianocne este nebudem, to ma u mna cas, mna teraz caka usitie adventneho kalendara na sladkosti pre mojho starsieho syna, inspiraciu som konecne objavila prave dnes, tak sa asi cez vikend do toho dam, ale uvidime, najprv mi ten starsi syn musi vyzdraviet,
    krasny vecer prajem a este krajsi vikend, pa
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci díky! U mě zatím čas na adventní kalendář stále nepřišel, asi s dětmi přijde také. Půjdu to ale rozhodně omrknout! ;-)

      Vymazat
  3. Šárka u Teba je aj ťažko písať komentár, pretože sa budem po každý raz opakovať. Nádhera, jemnosť a čistota. Tak je u Teba vždy krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuji, velmi mě to těší a snažím se ;-). A díky za inspiro!

      Vymazat
  4. Šári, u tebe je tak krááááásně ....já vánočnímu zdobení a dekorování prozatím odolávám, i když u mě neskutečně svrbí prsty ..... dala jsem si předsevzetí, že to vydržím aspoň do adventu ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, to jsem moc ráda, že se Ti mé černobílé linie líbí:-* Už to máme za pár, takže začít myslím v klidu můžeš ;-)

      Vymazat
  5. Ahoj Šárko, zase moc povedené fotky. Parůžek a pírko jsou pro sovičku krásní parťáci! Já už se moc těším na Tvou vánoční výzdobu. M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.