Pro všechny ženy (s.r.o.)

Tak si od posledního příspěvku dlouho říkám, že musím dát něco na blog. Podzimní dekorace už byly postupně rozprášeny, ve skladu mám spoustu vánočních novinek, v hlavě tunu inspirace. 
Ale jak začnu muset, ne chtít, nejde nic...

A tak jsem se vlastně dostala k prvnímu psanému postu, jak jsem (ne) chtěla. Bude o tom, co řeším každý den a je pro mě stále aktuální, nové, plné výzev, učení se a zkušeností. Možná ta nejlepší škola života, co jsem kdy měla. Jako na potvoru mě nenapadá to jediné správné slovo nebo stále nemám dost odvahy si to přiznat...

Takže:
jsem sama svou paní, jsem na volné noze, jsem podnikatelkou, jsem svobodná, jsem soběstačná, dělám to, co mě baví a plním si svoje sny

No, možná všechno ještě není úplně pravda, ale minimálně jsem se rozhodla pro to udělat maximum :-).

Pro mnohé z vás to může být každodenní chleba, nic zajímavého ani pozoruhodného (máte můj obdiv) a pro některé jen nedosažitelný sen. To ale není pravda, věřte mi...

Vůbec jsem nechtěla psát o sobě, jenže kdybych to neudělala, nevěřily byste mi. Protože když to zvládnu já, zvládnete to taky. Je úplně jedno, jestli jste čerstvě po škole nebo maminka s končící mateřskou a dvěma dětmi. První počin je vždy společný a nejtěžší. Vzdát se jistot, strach nahradit vírou v sebe sama a udělat velký krok do neznáma. Někdy je dobré udělat tlustou čáru a vyrazit, jindy je lepší počkat na správný okamžik. Každá volba je nejlepší, záleží jen na vás. Vždycky to nějak dopadne a s odstupem času uvidíte, že vždycky dobře (i když vás mezi tím bude čekat strmý pád, nahoru znova vyletíte lehce).

Moje přání dělat to, co mě baví bylo velké a dlouhodobé. Dlouho jsem taky sbírala odvahu, až jednoduše nastala situace, kdy jsem neměla na výběr, takže jsem ničeho nelitovala a věděla jsem, že jsem udělala to nejlepší.

První kroky přesto nejsou jednoduché a někdy si se vším sami neporadíme nebo nevíme, jak vše správně nastartovat. Třeba já mám díky výtvarnému vdělání absolutní mezery v byrokracii, 
které jsem doufám už trošku stihla zalepit během zdlouhavé praxe. 
Ale nebojte, jde to i jinak!

"Náhodou" jsem narazila na nový projekt o kterém bych vám ráda napsala. Absolutně mě totiž dostal a dodal spoustu energie, odvahy a hlavně tolik potřebných informací jednoduše dostupných na jednom místě. Je projektem od úspěšných žen pro ženy, které chtějí být taky úspěšné. Nabízí množství velké inspirace a podpory i prostřednictvím osobní a vstřícné komunikace (i vzhledem k časové vytíženosti). Můžete se navíc do projektu zapojit také ať už prostřednictvím serveru a diskuzí, tak se zůčastnit různých kurzů a přednášek spojených nejen s podnikáním či stát se součástí týmu. A v neposlední řadě zahrnout i svůj začínající projekt a získat nové zákazníky. Nebo se prostě jen podpořit navzájem. Jeho název je zcela výstižný - ženy s.r.o.


Tady je najdete 



Tady se scházejí


A to jsou ony


ŽENY, CO MILUJÍ POSEDLOSTI ŽEN.

Možná jsem měla raději fakt něco vyfotit, ale pokud se to dostalo alespoň k jedné, která to potřebuje, taky dobrý.

Držím ji palce, všechny!


Krásný víkend a odpočiňte si :-*


10 komentářů

  1. Šárí, děkuju ti za super stránky ženy s.r.o.
    Máš pravdu, provní krok do neznáma byl i pro mě velký skok...ale věděla jsem co dělám, byla jsem přesvědčená, že mi to půjde .-) ale pochyby ...mám na to? vydělám si alespon na zdravotní a sociální ? to byly moje začátky... dnes vím, že jsem udělala dobře...jsem sama za sebe..jsem vnitřně klidná a využívám tu obrovskou energii, kterou mám v tom co dělám...
    měj se krásně Šárí, hodně štěstí andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andy,
      děkuji za popsání Tvé zkušenosti, něco mi to připomíná a asi nejen mě :-) - začátek i jeho překonání. A´t se stále daří a děkuji za návštěvu :-*

      Vymazat
  2. Šárko, vím o čem píšeš. Tohle rozhodnutí mám už roky za sebou, ale dobře si pamatuji, jak těžké to bylo (a někdy pořád ještě je). Přeji ti hodně úspěchů a děkuji za ty stránky.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      cesta zpátky už není a i kdyby byla, stejně by to nebylo ono, viď? Není to zadarmo, ale věřím, že jsi spokjená a to dobré převládá... Já Tobě taky, děkuju ;-)

      Vymazat
  3. Šári, díky za odkaz, dost se mi hodí, protože se teď točím v takovém bludném kruhu a chtěla bych to nějak rozseknout .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo tak to jsem moc ráda. Umím si to představit i když bez těch dětiček. Jsi úžasná žena a věřím, že až vystoupíš ven, bude to stát za to ;-). Hodně síly!

      Vymazat
  4. Šárinko i já se přidávám s poděkováním za krásný příspěvek. Také vím, že přjde čas.. a já budu muset řešit.. a již přemýšlím nyní co dál... a stále více samozřejmě sním o svém snu.., ale napsala jsi to výstižně.. strach.. odložit jistotu.. a jít do toho.... je to těžké, ale né nemožné :-) a Tobě děkuji za formu podpory*** Krásné dny Ti přeji** a mnoho mnoho úspěchů.. a radosti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ziuzí,
      to mi ani neříkej, připomněla jsi mi, ajk rychle to utíká, pamatuju si ještě, jak jsi do práce nastupovala :-D! Je fajn určitě, že máš i nové plus v podobě dosaženého vzdělání, které určitě zúročíš ;-). Tobě též, volejme k nebi přání, všechno bude kmání :-*

      Vymazat
  5. Sari, dekuji za krasny prispevek...
    Me to tak uplne nevyslo, ale verim tomu, ze jen diky tomu, ze jsem to nemela dobre nacasovane... Ja jsem z tech, co se do vseho hrnou po hlave, nejradsi bych delala vsechno najednou a pak to takhle dopada :-D. Na druhou stranu uz si neumim predstavit delat zase pod nekym, podrizovat se... I kdyz zrovna nedelam to, co by me bavilo a naplnovalo, verim, ze se k tomu zase jednou vratim, napady by byly, tak uz jen tu odvahu :-). Co vim ale urcite je, ze uz nikdy tady v Italii, jedine v Cr. A mozna uz brzy ;-).

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně fandím všem, kterří do toho jdou a osamostatní se. Taky už bych nechtěla být "zaměstnancem". I když nadruhou stranu je pravda, že tyhle a podobné spolky mě malinko děsí. Nevím proč! Ale každopádně to člověka nakopne, o to víc, když se zmítá v bludném kruhu života :-) Ať se Ti daří všechno, na co sáhneš, a Tobě určtě bude!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.