Podzimně vánoční

V sobotu u nás byla malá neteř, se kterou jsme si z procházky přinesly různé větvičky,
což mě inspirovalo k prvnímu 
podzimně vánočnímu tvoření
.

Jednoduchou skleněnou vázu (která je můj favorit na nejrůznější dekorace stejně jako bílý elegantní porcelán) jsme společně naplnily šiškami a bílýmí jablíčky, do kterých jsme větvičky zapíchaly a ozdobily novými vánočními ozdobami.

Líbilo by se mi to i bez nich, přírodní dekorace jsou nejkrásnější, jenže přeci jen Vánoce se blíží. Ještě více svátečněji by to vypadalo třeba s vánočními kouličkami. 
Na ty si ale ještě ráda počkám ;-)


Dřevěná stolička Broste

Skleněná váza

Ozdoby Drescher

Jelínek Madam Stoltz



Peříčko Madam Stoltz

Co vy, už zdobíte vánočně? 

Úspěšný nový týden!


31 komentářů

  1. Šárinko to je tááák nádherné jsem nadšená úžasně jsi to nadekorovala.Já už jsem také pomaloučku začala miluji tento čas.Přeji krásné dny pa Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko moc děkuji, měla jsem malou pomocnici od které vzešel i impulz a chu´t do malé vánoční změny;-) I Tobě ať se daří

      Vymazat
  2. Šárinko,
    tak tyhle ozdobičky jsou tedy opravdu skvostné!!! to pírko mě dostalo a sovičky...no nádhera!!!
    já zatím vyčkávám... miluji advent, ale víc miluji jaro.-)))) takže už pomaličku začínám vymýšlet novou kolekci na jaro.-))))
    každopádně, musím říct, že tento tvůj styl mě začíná být hodně blízký.-))
    Měj se moc krásně papa Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andy, tak to mě moc těší, bílá a jednoduché tvary u mě vedou každou sezónu nejvíce ;-). Půjdu se na to jaro mrknou, alespoň ta zima nebude tak dlouhá!!! :-)

      Vymazat
  3. Šárko to je tak krásne, jednoduché, som nadšená. Nápad dať do vázy šišky aby držali vetvičky je skvelý a u mňa dnes boduješ na celej čiare :) Všetky ozdôbky sú krásne, ale pre mňa naj sovičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, moc děkuji, to mě těší :-). Podobné ráda používám každý rok, je to jednoduché a rychlé. Díky, že jsi se zsatavila

      Vymazat
  4. Šárka, ja som dala prírodné šišky a biele jabĺčka do novej kovovej misky a veľmi sa mi to páči. Ale v tejto sklenenej váze to vyzerá ešte lepšie. Ta biela s hnedou krásne vynikne. Ďakujem Ti opäť za krásu inšpiráciu. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrej, to bude taky krása, kovové misky můžu, přidu to omrknout ;-)! Děkuju, paa

      Vymazat
  5. Šárko, ty šišky ve váze - to je báječná inspirace! Zatím ještě adventně nedekoruju :) Bílé šišky i jablíčka mám od loňska z tvého obchůdku a jisto jistě na ně brzy přijde řada!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Januško moc zdravím! Mně to chytlo až po procházce, jinak taky nespěchám ;-). Krásný přrdvánoční čas.

      Vymazat
  6. Sarko, krasne jednoduche a velmi inspirativni! A gratuluji k mydelkove sade, je kouzelna. Krasny tyden preji, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo ahoooj,
      moc děkuji, to mě těší. Mnoho pozdravů posílám, je milé, že jsi se zastavila :-*

      Vymazat
  7. Sari, krasna podzimni dekorace. Rada jsem si na ni pockala, protoze je opravdu mila a oku lahodici. Jelinek od MS je muj favorit stejne jako bile pericko na zaveseni.
    Skvely vyber.
    Pekny den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuji, pro bílou matnou keramiku mám velkou slabost ;-)

      Vymazat
  8. Zdravím Šárko, moc pěkné! Do lesa budu muset taky vyrazit! S vánocemi jsem letos ještě nezačala i když něco už mám nakupené, ale vzhledem k mému zpoždění s podzimem si zatím ještě užívám jeho :-))) Ale s Adíkem jsme si už udělali nějaké pěkné ozdůbky takže brzo se do toho pustím! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, já taky někdy začínám pozdě nebo naopak protahuju, spíš podle chuti a nálady. Na výsledek se těším, měj se krásně!

      Vymazat
  9. Sarko,
    je super,jak si tento tvuj tip muzu upravit i dle sebe,treba sisky poprasit glitry,vetevky striknout smetanovym sprejem a zavesit na ne shabby masle.Moc dekuji za isnspiraci,v tvem podani doporucim sestre,moc krasne.
    Jdu taky konecne juknout k tobe do obchudku a pokoupit nejake darecky.
    Katka M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko ano, přesně tak, to je na tom to báječné! základ stejný a každý do toho dá kus sebe a toho, co má rád ;-). Děkuji za návštěvu, papa

      Vymazat
  10. Šárko, ty to tak umíš... Krásná dekorace! Šišky ve váze jsou hodně dekorativní a já je letos budu dávat kam to jen půjde... Mnoho pozdravů!
    P.S. To bílé peříčko je nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni děkujeme, vyřídím dál :-). S těma šiškama jsem ani nepočítala, vyplynulo to samo a je to lepší, doufám ;-) Nashle u Tebe

      Vymazat
  11. Moc hezké Šárko! Taky mám ráda čisté sklo, skýtá tolik možností, co s ním...
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helí,
      přesně tak! Zdravím k sousedům ;-)

      Vymazat
  12. Ahoj Sari, :)
    krasne, jednoduche a napadite, super, ja nedam dopustit na prirodu a jej skvosty, vzdy si rada nieco donesiem domov, .....no a biela priesvitna vaza je super, ja mam tiez jednu, ale ta je pozicana od mamky, takze musim si poriesit taku, esteze som si vdaka tebe spomenula :) hihihi :)
    super sikovnice ste s neterkou, :)
    posielam pozdravy, pa
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci moc díky, přesně tak! Děkujeme obě a posílám i já :-*

      Vymazat
  13. Šári, já ještě nezdobím .... ale už začnu, jsi mě inspirovala!!! Krása!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani to se těším, určitě to bude originální a extraordinérní!!! :-D

      Vymazat
  14. Šári, to je nádhera ....hned jdu zdobit ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  15. Máš to nádherné jako vždy! Já ještě nezdobím, protože nemám větev! Už jsem rezignovala na břízu, pořídím jiný příhodný klacek, klusi už se těší na světýlka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo není toho moc? :-D Já zas musím ještě na modřín. Na světýlka se teda těším i já ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.