Movember ke stažení zdarma :-)

Sice už je dnes 15., jak vidíte, trošku nestíhám, ale lepší pozdě nežli vůbec!

Protože listopad je měsíc zasvěcený všem knírkům a dobrému zdraví našich milovaných mužských protějšků, tenhle symbol jsem do své kolekce Geometry prostě zahrnout musela. 

Takže už mi zbývajá ke všem plánovaným dokreslit jen tři!



 Tahle akce je také o vzájemné solidaritě, proto vám tenhle knírek věnuji 
zdarma ke stažení v tiskové kvalitě.

Jen tak pro radost, ať už Movember držíte nebo ne:-).

Stačí, když kliknete na obrázek a stáhnete si png ve formátu A4 nebo mi napíšete o jpg ve vysokém rozlišení.

(Bílé pozadí bohužel opět zešedlo, proto jsem musela nahrát péengéčko :-()





Pokud se vám líbí a doma si jej vystavíte, pošlete mi fotku, budu ráda ;-)!

 Pohodový víkend přeje



16 komentářů

  1. Sari, tomu rikam vyzva :) to je velice laskave gesto a verim, ze potesi mnohe ctenarky, me nevyjimaje.
    Knir, spise takove delsi strniste, je i u nas aktualni tema, tak muze urcite takovym krasnym posterem potesim. :)
    Dekuji a prijemny vikend

    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko to jsem ráda, že potěšilo. U nás je strniště téma pravidelné, v kníru prý vypadá blbě :-D. Užívej sluníčka!

      Vymazat
  2. Tak ze bych nakonec tomu manzelovu kniru prisla na chut? Kvuli tomuto krasnemu plakatku snad jo B-) diky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirjanko no jasně, kníry letí a jde s dobou! Děkuji také :-)

      Vymazat
  3. Šári, ten knírek se ti moc povedl ..... i když já radši chlapy bez něj :o):o):o) ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko asi jóó no, všem přeci jen nesluší. To jsem ráda, že se líbí!

      Vymazat
  4. Šárko, to je paráda! Knír si s dovolením moc ráda vytisknu :-) A vše vyfotím...Děkujiíí!!! Krásný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si s dovolením stáhla na plochu PC. Moc pěkný! Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, jsi kreativní, skvělý nápad!

      Vymazat
  6. perfektný nápad....ja to chcem na stenu...vďaka za obrázok..

    OdpovědětVymazat
  7. Very Nice! Love your style ;) Even though i dont understand the words :)

    Hugs from Diana from Norway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diana welcome and thank you very much! :-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.