MMB na Islandu

Bohužel nejedu na výlet, ani se nestěhuju, jenom se stalo něco malého, milého a nepochopitelného. 
Vánoční fotky z mého blogu a rozhovor se mnou se stal součástí
 nového čísla nádherného islandského internetového magazínu, který vychází i v tištěné podobě
s názvem HOME MAGAZINE, plného krásné inspirace,
profesionálních fotek a okouzlujících interiérů.

Nejdříve jsem nabídku prošvihla a nahradil mě někdo jiný, ale pak, když zjistila redaktorka, kolik mám vánočních fotek, musela jsem poslat všechny :-). Problém byl, až když chtěla více fotek z našeho domova.
To přišla na řadu moje osvědčená fráze posledních několika let: 
I´m sorry, but our house is under reconstruction.

I když jsem si myslela, jako každý rok, že to letos opravdu bude, ještě musím opět vydržet. Znovu nám plány zkřížily neočekávané opravy. Ačkoliv jsem to už asi přestala řešit, jinak bych se z toho zbláznila, přeci jen jsem v poslední době byla z toho našeho 2+0 (jak pracovně našemu momentálnímu zrekonstruovanému ovšem nedodělanému prostoru říkám) začala být trochu zoufalá.
Že už jej víc vylepšit nemůžu a tak fotím pořád dokola to samé. 
Snad chápete a odpustíte mi to a hlavně vydržíte se mnou:-* 

Takže těchto pár stran jsou pro mě obrovskou dávkou podpory ke konci letošního roku, kdy stromeček v novém obýváku mít nebudeme...

Časopis je celý v Islandštině a rozhovor se mnou je o tom kdo jsem, kde žiju, jak miluju bílou barvu a míchání různých stylů, že má největší inspirace jsou skandinávské blogy, že si vánoční dekorování užívám, moc nepeču a nejím rybí polévku :-). 
Kromě posledního vlastně stejně všechno víte. 

Na zbytek se mrkněte TADY


http://viewer.zmags.com/publication/7fbefa28







Děkuji za vaši trpělivost a užijte si dávku islandské inspirace ;-)

Erla, thank you so much!


29 komentářů

  1. Sarko,
    tak to je bomba,moc gratuluji,magazin vypada uzasne a tve fotografie do nej neskutecne zapadaji.
    Super,tleskam..
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, to mě těší, že to takhle vnímáš :-*

      Vymazat
  2. Moc, moc Ti gratuluju!! Velký úspěch a hlavně zasloužený! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi proste uzasna a uz to vedi i na Islandu! Moc gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko to je paráda, krásné fotky...povědomé...ale ta islandština tomu dodává punc :-) Moc gratuluji! A několik let v rekonstrukci dobře znám ...ale z vlastní zkušenosti vím,že člověk si zvykne na všechno. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluji Šári!!! Krásný úspěch! Taky máš nejvíc skandinávský styl u nás. S rekonstrukcí jsem si taky užila, ale já jsem všechny dost honila, takže to docela šlo rychle :) pa a hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. Sarko, velka gratulace. Je to uzasny!!! Hana

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to moc gratuluju! Nedivím se, že byla paní paf a chtěla více fotek ;-) A držím palce na rekonstrukci!

    OdpovědětVymazat
  8. Shárko, jsem nadšená, moc si to zasloužíš... Jsi nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Šárka, to je veľký úspech, moc Ti blahoželám a ani sa im nečudujem, že si Ťa vybrali. U Teba je vždy všetko dokonale zladené. Ešte raz blahoželám. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Uprimne blahopreji a volam yeaaah :) jsi nejlepsi, nejlepsi a uz to vi I na Islandu :))) jdu se kochat...!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Juj Šári to je nádhera, moc moc gratuluji!!! Zasloužíš si to a je super, že se dostalo něco od nás, ze srdce Evropy až na sever ;-) vážně krása, která potěší a zahřeje ;-)
    Hezký páteční večer! paa
    p.s. dnes dorazil balíček a jsem moc ráda, že je mám, jsou úžasnýýýý, ještě jednou DÍKY!!! :-* pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu tak to jsi napsala krásně i když asi vyloženě tradičně český můj směr není :-D. Ale děkuju! Jo za málo, ať dobře slouží ;-)

      Vymazat
  12. Ale to je super spravicka, tak gratulujem a uvidis, ze nabuduce Vianoce vianocny stromcek bude stat v novej obyvacke, drzim palce,
    Krasny vikend!
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Šári, to je svělé! Moc gratuluju a máš můj obdiv jak jsi to v té islandštině zvládla .) Nic si z toho under reconstruction nedělej, všechno bude, trpělivost z nás dělá lepší lidi .) Fajn víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo do angličtiny překládala má světová ségra :-D Jo, trpělivosti jsem se naučila do sytosti! Děkuju:-*

      Vymazat
  14. Šárko, skvěle!!! Blahopřeji k tak krásné a hlavně zasloužené radosti a jásám s Tebou. Moc a moc zdravím :-*, M.

    OdpovědětVymazat
  15. Jůůů, Šári, tak to gratulace veliká !!!!!!! Marki

    PS: přeji ti krásný a pohodový první adventní víkend !!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Všem moc děkuji milé dámy za povzbuzující komentáře a hlavně vaši přízeď, přeci jen, doma je doma ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. ŠÁRINKO, OPOŽDĚNĚ POSÍLÁM VELIKÁNSKOU GRATULACI.
    MOC TĚ ZDRAVÍM A PŘEJI PŘÍJEMNÉ PŘEDVÁNOČNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko děkuji za návštěvu a milá slova! I Tobě krásný adventní čas a pa u Tebe ;-)

      Vymazat
  18. Šárinko :-O GRATULUJI MOC :-) TO JE BEZVADNÁ ZPRÁVA*** jak krásně se sny plní.. stávají se skutečností a přesně tak se zhmotní i Tvůj další sen o hotové rekonstrukci .-) Vydrž prťko vydrž .-) krásný čas adventní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzí, děkuju moc za podporu, tohle byla taková třešinka na dortu, doufám, že to k těm splněným snům fak směřuje ;-)... Měj se krásně a pozdravy posílám :-*

      Vymazat
  19. Šárinko velká gratulace ,
    Jsi úžasná! Moc ti to přeji a také další splněné sny!
    Krásné předvánoční dny pa pa.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
  20. Šárinkooo, tak to je něco úchvatného!
    gratuluji ti má milá z celého srdce!
    Krásný Advent pa Andy

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji, naprosto zasloužené! Já to říkám pořád, že jsi úžasná stylistka.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.