MMB BEAUTY - voňavá novinka :-)

Tak jste se konečně dočkali společně se mnou odhalení dalšího malého tajemství, na kterém jsem jsem dlouho pracovala.


Ti z vás, kteří mě znají vědí, jak mám ráda vůně všeho druhu a přírodní kosmetiku, kterou vybírám nejen podle složení, ale také podle hezkého obalu (má profesionální deformace:-)). A vy, co pravidelně navštěvujete e-shop, víte, že jsem potřebovala doplnit zásoby...

Přemýšlela jsem, jakou ideálně francouzkou značku vybrat a nakonec jsem se rozhodla vytvořit si svoji vlastní, vyrobenou u nás, z darů naší přírody. 




A tak vznikla úžasná spolupráce s malou rodinnou mýdlárnou, pro kterou se stalo vytvářet tyto hodnoty s láskou a péčí životním krédem a společně jsme vyrobili, vybrali a navrhli limitovanou sérii přírodních ručně vyrběných mýdel a šumivých bomb do koupele pod značkou Ma Maison Blanche z řady MMB BEAUTY...






Testovali a zkoušeli jsme vše samozřejmě na sobě a na zimní období jsme zvolili delikátní vůně čokolády & kokosu, medu & mléka a lotosu & bavlny pro mýdla a bombičky dvou tvarů a velikostí obsahující esenciální oleje a velmi kvalitní ingredience organického původu.

Pokud máte s přírodní kosmetikou zkušenosti, určitě víte, jak je jiná, krásná a blahodárná a vhodná i pro ty, co mají citlivou pokožku. Více se rozepisovat nebudu, dalo by se o jejích výhodách a vlastnostech napsat hodně. To nejdůležitější, všechny produkty a hlavně proč zrovna tyto kombinace najdete na e-shopu TADY.


A Ježíškovi jsem se letos rozhodla trochu pomoci, proto jsem mu připravila tři dárkové kazety s každou řadou a malým dárečkem ;-).


http://www.mamaisonblanche.cz/kosmetika/darkove-sady.html


Vás zvu na ochutnávku 
(pozor, jíst se nedá i když si to já i náš pes někdy myslíme) 
a Renatě velmi děkuji za ochotu, empatii a trpělivost :-*.



PS: Pokračování doufám bude! ;-)


33 komentářů

  1. Musí to byť úžasné mať vlastnú kolekciu mydiel. Vyzerajú veľmi dobre hlavne tie s Tvojim krásnym logom a určite tak krásne i voňajú. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko říkám si, jestli jsem si nepřidělala kupu dalších starostí :-D! Ale mám z nich radost a voní opravdu krásně, to bylo přání no. 1 ;-)

      Vymazat
  2. To je nádhera! Jdu si rovnou objednat, láká mě kombinace lotos a bavlna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sim děkuji, ta je jemná, svěží, elegantní... ;-)

      Vymazat
  3. Tak to vypadá moc dobře. Myslím že neodolám :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vune bavlny, mleka, lotosu??? Wow, to zni uzasne. Mydelka vypadaji krasne a luxusne! Uzasna prace a napad Sari.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkujeme, vše je stále tvárné, ale na první pokus spokojenost ;-)

      Vymazat
  5. mydlá, mydlá, mydlá....tie milujem...a tieto vyzerajú naozaj báječne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkujeme, jen z fotek jsem trošku nešťastná, realita je hezčí :-)

      Vymazat
  6. Šárko, to je nádhera! Přírodní kosmetiku já můžu, vlastně už nic jiného bych si nenamazala ani na malíček u nohy :-) Výborný nápad, krásná realizace. Ať se daří při jejím prodeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru děkujem, to mě těší, že se líbí, Jak si člověk jednou zvykne, už si neodvykne, že?

      Vymazat
  7. Šárko, no to je super nápad, krásné balení. A ta dárková kazeta... Ach... Jdu studovat voňavou novinku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni jsem ráda, že se líbí. jo, vhodnou kazetu jsem hledala, až našla ;-)

      Vymazat
  8. Šárko, moc gratuluji! Vlastní kosmetika, to zná úžasně! Mýdla se mi moc líbí, určitě budou mít spěch. Moc ti ho přeji!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za srdečné přání. Já jsem hrozná, musím být vždy u zdroje :-D

      Vymazat
  9. Kosmetika musí být úžasná a co teprve ta vůně!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Carolino vítej! Je to děs, voní mi to tu pod nosem a kdyby se dala mýdla sníst, jsem po svačině :-D

      Vymazat
  10. Ahoj Sari, tak teda klobuk dolu, super napad a som rada, ze sa to podarilo doviest do uspesneho konca, to mydlo s cokoladou vyzera uzasne, ale aj ostatne, .....mydielka urcite budu mat velky uspech :)
    Krasny vecer!
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuji! Z toho čokoládového jsem měla obavy, přeci jen připomíná víc karamel, ale nakonec se mi taky líbí nejvíc, je to něco jiného ;-). Děkuji za Tvou stálou přízeň, posílám pozdravy :-*

      Vymazat
  11. Šárka, blahoželám! Fotky mi voňajú aj na diaľku (ten internet predsa len nie je zbytočný:). Zaujala ma najmä kombinácia lotos-bavlna a ..... asi napíšem Ježiškovi:)
    Objímam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janinko, moc zdravím, fotky nejsou nic extra, ale je super, že se i ta vůně line z repráků :-D. Kdyžtak Ježíškovi vyřiď, že má u mě protekci ;-) Měj se krásně a děkuji, že jsi se zastavila

      Vymazat
  12. Tak to je neskutečná nádhera. Hlavně ta mýdla s logem! Klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko vítej, děkuji za vzácnou návštěvu a pochvalu, které si o to víc vážím! :-)

      Vymazat
  13. Vypadá to nááádherně! A nejvíc se mi líbí mýdla s orientálním vzorem!!! ACH! Jsi šikulka, že jsi našla něco tak báječného, ať se prodej daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandři doufám, že myslíš to moje logo :-D. Moc děkujeme, šikulka je hlavně má dvorní mýdlařka ;-)

      Vymazat
  14. Dostala jsem darem vůni bavlny, a to je něco neskutečného!!
    DOPORUČUJI, DOPORUČUJI ♥♥
    a má nádherné vánoční kazety..klobouk dolů před Tvou práci Šári ♥
    Mám Tě moc ráda ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandři děkuji za podněty a jsem ráda, že se vůně líbí :-*

      Vymazat
  15. Krásný vzhled, skvělé složení. okouzlující vůně - tu si zatím jen představuju, ale Ježíšek si to píše. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, děkujeme za pochvalu a jsem ráda, že Ti vůně evokují i na dálku:-) Ježíšek bydlí u u nás, doufám teda! :-D

      Vymazat
  16. Šári, jsi skvělá! Mýdlům tvůj MMB ornament strašně sluší. Máš můj hluboký obdiv, protože vím nebo alespoň si to myslím, že vím, kolik kolem toho muselo být manažerování a odhodlání. Přeji hodně voňavých zákazníků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo, jak říkám, já jen obal a myšlenku, paní mýdlařka tvar a tajné ingredience. Vzhledem k tomu, že jdu do všeho bez zkušeností a pohlavě, tak jsem si vším opravdu prošla naplno, ale těšilo mě to moc. Děkuji Ti :-*

      Vymazat
  17. Krása, kiež by sme okrem sprcháča mali aj vaňu, naložila by som sa do čokoládovej bomby :-)
    L

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.