Dopis Ježíškovi

Milý Ježíšku,
i když to letos vidím skromně, když zavřu oči a budu hodně neskromná, vidím to následovně:


Přála bych si:

pohodlný cardigan (ve kterém nebude vidět množství spořádaného cukroví po Vánocích)
novou myš a klávesnici (bezdrátovou a bílou samozřejmě)
nějakou vonnou svíčku (voňavou, přírodní a krááásnou)
černé coated džíny (které si kupuju už od léta)
zlaté pecky s diamantem (ok, může být i umělý)
náhrdelník z chirurgické oceli ve zlaté barvě (tenhle se Stormu fakt povedl)
bílé povlečení s jelenem (aby toho nebylo moc, spokojím se i bez jelena) 
a designovou knížku o módě (víš, že I never read, I just look at pictures)


Určitě by mě něco z toho potěšilo, snad jsem byla letos aspoň trošku hodná? 
Ale víš, že stejně ze všeho nejvíc si přeju, aby mi můj nejdražší vydržel doma minimálně týden a já ho měla po celém roce zase jenom pro sebe...






Z celého srdce děkuju!


PS: A nezapomeň na další bloggerky, které taky budou psát ;-).


22 komentářů

  1. ahoj Šárka.dobrý výber,ježiško si určite list prečíta a nadelí :-).pekný večer,jazmínna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jzmínno zdravím, no snad se nade mnou slituje! :-) Krásný předvánoční čas

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jani vybírat by mi šlo, s realizací už to trvá déle a někdy zůstává nenaplněna :-D

      Vymazat
  3. Haha, Šárka, tak si hovorím, či ten Ježiško prinesie pravú polovicu (v zátvorkách) alebo tú ľavú :) Pekné želania, tiež to tento rok vidím tak bielo-čierno-zlato:)
    Objímam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani já myslím, že jo, mám totiž ještě druhý seznam a ten přeci zveřejnit nemůžu, to by to pak nebylo překvápko!!! ;-) Měj se krásně

      Vymazat
  4. Veru, veru, aby ani na nas nezabudol, chystam sa napisat aj ja......tvoj vyber je suprovy :)dziny krasne....no a ten nahrdelnik je fakt bozsky :) krasny vecer
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci napiš, pomáhá to, fakt! Náhrdelník je i za božskou cenu, ale stál by za hřích ;-) Měj se

      Vymazat
  5. výborná volba Šárí, určitě tě pod stromečkem čeká nějaké překvapení .-))
    To povlečení je tedy láska i pro mě...je boží.-))
    měj se krásně papa Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko já už ho taky sleduju pěkně dlouho! No já doufám, snad jsem zas tolik nezlobila ;-)

      Vymazat
  6. Víš to, že Ježíšek je chlap? Dávat přání bez odkazu na konkrétní produkt je vyložený optimismus ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj :-D! Jeden už má odkazy na pinterest s mailovým popisem a za druhého raději zaskočím sama. Ale kdyby chtěly odkazy čtenáři poslat Ježíškovi taky, připojím je ;-)

      Vymazat
  7. Šárko moc pěkný výběr...a těmi šperky mě nahlodáváš na zlatou, ale zatím zůstávám věrná stříbrné...ale moc pěkné kousky! A tu knihu bych taky chtěla...no a taky ne na čtení :-))) Tak přeju ať toho co nejvíc najdeš pod stromečkem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, to samé i Tobě! Já taky dřív byla na stříbro, co není, může být a naopak ;-)

      Vymazat
  8. velmi pekny zoznam :) ja som si vypytala tento rok bicykel :)))

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle všechno bych si hned taky přála, jen bych jelena vyměnila za kolouška a nebyl by pro mě, ale pro Domi.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, já nevím, proč nedělají koloušky i pro dospělé, vždyť sou tááák sladký! Abyste pak pod ním nespaly obě :-)

      Vymazat
  10. v poslední době miluji bílou! a to povlečení je užasny)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý volba, tomuhle názoru jedině fandím! :-)

      Vymazat
  11. Sari, az nadeli u Tebe... posli ho rovnou k nam!!! :) dle meho gusta :))

    OdpovědětVymazat
  12. Šárko, krásná přání - hlavně to mimo seznam ;). Především riflíky bych brala i já, taky nutně potřebuju. Moc přeji, aby Ježíšek mile překvapil! Pa, M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.