Barva letošních Vánoc

Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jak bude letos vypadat naše vánoční výzdoba. Mylsela jsem si, že se vrátím k bílé + stříbrné. Ale nakonec jsem zjistila, že i když se mi líbí tradiční adventní věnce a klasicky nazdobený stromeček (rozuměj vkusně), není to nic ke mě domů. Každý rok potřebuji změnu a užívám si možnosti zaexperimentovat a vybočit trošku z řady.

Ačkoliv jsem si myslela, že mě měděná brát nebude, je to opravdu přesně to pravé! 
Příjemná a teplá barva, která vypadá výborně i s černou a ještě jsem ji doma neměla...




Všechnu vánoční nejen měděnou inspiraci najdete u mě na Pinterestu TADY







Těšila jsem se na měděné novinky, které měly od Madam Stoltz dorazit, ale bohužel nedorazily, tak si vystačím s měděnými čísly a jednoduchými lucerničkami a hlavně dekoračním sprejem! 
Budu totiž recyklovat, sprejovat a tvořit!!!





Těším se, co z toho bude, uvidíme... ;-)
A co vy, už máte taky jasno?

Hezký nedělní večer.



25 komentářů

  1. Sarko,medena me pripomina jemnou pudrovku s leskem,tudiz rikam ano,jen ja k te cerne asi vztah nikdy nenaleznu,proto ale obdivuji kazdou,ktera tuto barvicku umi vkusne zakomponovat do bydleni.Ja uz jasno mam,u mne opet asi vintage stribrna s patinou plus pudrove,staroruzove a opet kapicku ostatni leskle pastely,snad se zadari.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko naprosto top chápu, já dyž měla vintage období, taky jsem ji nemusela a nahrazovala šedou ;-). Určitě se přijdu mrknout, budeš se divit, ale po vánoční pudrově růžové pokukuju léta! Děkuji za milou návštěvu

      Vymazat
  2. Ahoj Sari, kdyz jsem dnes zavitala na Pinterest a videla tvoje posledni "piny" , hned jsem vedela, o cem bude dalsi prispevek ;-). Medena je moc krasna a s cernou si naramne rozumi. A k vanocum se neuveritelne hodi, pusobi slavnostne!! Me se domu bohuzel moc nehodi, jinak bych si dala hned rict :-). Peknou nedeli! Pa paa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, jsi výborný detektiv!!! Mě ladí k dřevěnému stolu a podlaze ;-). Joo a stěhování jsi nakousla, ale vzhledem k tomu překlepu jestli v tom nebude ještě něco jiného :-P!!!

      Vymazat
    2. Hahaha Sari nic jiného v tom (zatim) není, ale taky jsem si říkala, jestli ses jen preklepla,nebo jsi to tak myslela a co ti mám vlastně odpovědět, aby z toho nevzniklo něco, co není... Takhle vznikají drby :-DDD ale zatim stačí stěhování, uz tak těch 1000km bude zahul ;-)

      Vymazat
    3. To věřím, držím palce a přeji hodně štěstí do nových začátků. A pak zajdem na kafe, joo? :-)

      Vymazat
  3. Měděná je moc pěkná a s černou se báječně doplňuje. Já se letos rozhodla neexperimentovat a zůstávám věrná stříbrné a bílé. Potřebuji tu pohodu a klid a víc než kdy jindy :-) Malinko bude vybočovat jen adventní svícen, který jsem právě dokončila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru soucítím s Tebou, někdy to člověk fakt potřebuje neřešit a maximálně odlehčit. Přesto se těším ;-)!

      Vymazat
  4. Měděná je úžasná! Taky ji mám na Vánoce moc ráda, už mám měděný břečťan, šišky a dýně ve venkovních truhlících :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, pokukuju po ni už dlouho, vlastně je podobná taky tmavší bronzově hnědé, která se objevuje na Vánoce každý rok. Přijdu to omrknout, k Tobě vyloženě pasuje! ;-)

      Vymazat
  5. Šárko krásná inspirace...ale holt u nás má vánoční barvy na starosti Adam, takže i přes to, že sama bych moc ráda volila nějakou "in" barvu budu se muset poprat s červenou tak aby jsme byli všichni spokojeni, ale dělá mi fakt radost když vidím Adma jak s obrovskou chutí běhá po domě a věší dekorace podle jeho gusta:-))) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci já si to ještě užívám, dokud můžu sama:-). Ale vhledem k tomu, že Adam má vkus po Tobě, tak o vás strach nemám ;-)

      Vymazat
  6. Ahoj Shari!
    já už byla u Tebe na Pinterestu!! :o)
    Měděná- vánoční- je krásná! Působí jakoby teple.
    Za to má stříbrná je ledová!! :o))
    Já loni právě udělala velké změny ve vánoční dekoraci (po lééétech!!)
    S bílou a stříbrnou. K tomu zelené větve- joo- jsem spokojená a jak se znám, bude to zase na dlouho...tak nějak mi to ladí s těmi mými "pastelkami" a i hnědou a pudrovou...
    Moc se těším na Tvé měděné Vánoce a dekorace!!
    Papa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško Ty mě taky šmíruješ, to mě rěší! :-) Na stříbrnobílou kombinaci nedám dopustit, ta je věčná a hodí se k ní cokoliv, přesně! Přijdu se taky mrknout;-)
      Měj se krásně

      Vymazat
  7. Mate pravdu :-) Medená je krasná a ladí vyborne s cernobilou.
    Dneska jsme se sestrou "vyrobily" vanocní ozdobu prave v zminených barvách. Fotky u mne na blogu mettedifferentia.blogspot.com
    :-)) S pozdravem Mette

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mette, jsou úžasné a na blog můžu psát i české komentáře? Wow! :-)

      Vymazat
  8. Ahoj, medena bude uzasna, uz teraz sa tesim na tvoj stromcek a vyzdoby, ja tento rok idem na bielu a striebornu, doteraz u mna prevlada zlata, takze teraz ostanem verna mojej milovenej bielej a samozrejme vyzdoba mojich deti, co vytvoria, to na stromcek zavesim :)
    Pohodovy pracovny tyzden prajem ! :)
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci viď, že vyfotíš? Jsem zvědavá!! :-D Taky klid a pohodu, paa

      Vymazat
  9. Do měděné jsem se taky zbláznila a uvažuji o ní. Šárko, krásná inspirace a taky se těším, až budu tvořit... Mnoho pozdravů! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, tak to jsem na Tvé podání zvědavá! I Tobě holka šikovná ;-)

      Vymazat
  10. Yes yes yes! Krasna barva ta medena. Jsem rada, ze jsi si k ni nasla cestu. S prvky bile nebo cerne bude dokonala. Ja jeste hledam tu svou letosni, vanocni color :) tak snad najdu! :))
    Hezke pondeli Sari.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét viď? Já myslela, že ji právě dáš i na Vánoce! Hledej, hledej ;-)

      Vymazat
  11. Medená si s čiernou veľmi dobre rozumie a som celá zhavá, až uvidím tvoje poňatie Vianočných medených sviatkov :) To bude určite samá krása. Ja tento rok asi zostanem pri prírodných tónoch ako minulý rok, zahryzla som sa do tvorenia na objednávku, tak moc nového vymýšľať nestíham :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo ještě jasno úplně nemám, ale snad to dopadne dobře noo:-D. Tví zákazníci mohou být rádi, že Tě mají, o krásné Vánoce tak mají postaráno! ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.