Vůně dálek

Mám ráda krásné vůně, ručně vyráběná mýdla s hezkými obaly a přírodní suvenýry. A moje sestřička to ví. Můžu si tak vše v klidu vychutnat s nadcházejícím víkendem.

I když...
Potřebuju pořádně uklidit a opět vše kolem trošku obměnit, přeci jen
se pomalu blíží Vánoce... 
A abych měla taky co fotit samozřejmě;-)!



(Pokud jste pozornými pozorovateli, na první fotce objevíte malé tajemství, kterým jsem pro změnu zaneprázdněna poslední dny ;-))






Malinká orchidej mi k mému úžasu dokonce vykvetla, je to ta, co se mi zázračně rozmnožila (najdete ji v neonové pracovně TADY
Asi se jim u mě opravdu líbí!




Užijte si prodloužený víkend a načerpejte nové síly...




PS: Taky vám poslední dobou zlobí nahrávání obrázků na blog s bílým pozadím? Záhadně mi zešednou, můsím vše přeukládat do gifu nebo png. Nevíte, náhodou čím to je? :-(




16 komentářů

  1. Skoro tu vůni z fotek cítím až sem. Ale tajemství nevidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro ahooj, je to to nejmenší ;-)

      Vymazat
  2. Sari, mam stejny problem. Ted jsem to akorat psala u sebe v prispevku... pozadi je bile, ale kdyz vlozim obrazek na blog, tak zesedne. Nevim proc, ale snad to brzy daji do poradku.

    Jinak pozorna jsem, ale niceho zvlastniho jsem si na prvnim obrazku nevsimla.. aaaa, uz to mam... das nam tajny figl na pestovani orchideji, aby se mely tak krasne jako u Tebe :)
    Darky od sestricky musi opravdu potesit, mile.

    Krasny vikend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét koukala jsem, myslela jsem, že je to našim šnečím připojením, ale není :-(.

      Fígl na pěstování nemám, ale Martina to uhádla;-)

      Vymazat
  3. Ahoj, moj blog ma uz hneva dlhsiu dobu, mne zas robi problem, ze mi nahrava strasne dlho fotky, takze ked ich nahravam, tak aj kus roboty doma spravim, no nic, snad to nejako opravia a .... darky krasne, sestra je mila, ....moze navstivit aj mna :).( hehehe )....orchidee su vdacne kvety, ale upustam ja od ich pestovania, uz som ich mala dlho a popravde ma hnevaju tie ich listy a korene, su velke a dlhe pre to nemotorne a strasne vela miesta zaberaju na parapete, ja ma aj dost uzku, tak to je skor boj ako ich spravne otocit v okne.... preto vyberam mensie kvety...
    tak sa tesim na dalsie fotky, predsa len Vianoce, najkrajsie a najlepsie obdobie pre styling a dekoracie :)
    pa
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci taky dobrý pro změnu :-/. Někdy mě to taky dělá, to je fakt.
      Babička má taky orchideje obzvlášť listy děsně velké, pak už to není ono, ty moje jsou zatím estetické, což je fajn ;-). No ctejně jsem řádné deko nestihla, ale bude, slibuju!

      Vymazat
  4. Taky jsem mýdlová, Šárko! Mám jich pěknou sbírku...
    Moc zdravím a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo by odolal, že Heli? Měj se voňavě

      Vymazat
  5. jejej, ale to je krásný příspěvek :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, myslela jsem, že jsem namydlená :)), ale typovala bych, že ses pustila do výroby vlastních mýdélek, což? ;) Alespoň to malé, bílé, s krásným ornamentem na první fotce mě k té myšlence přivádí...máme se nejspíš zas na co těšit! Orchidejky si se mnou pohrávají, stejně jako blog - ošklivě. Mám stejný problém s fotkami, zatím jsem neřešila. Kochám se tu totiž jedním nádherným jelenem - a není to tentokrát můj muž :)). Zase jsi mě dostala :- *, jdu Ti napsat, pá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jsi úžasná! Já osobně ne, ale budou součástí MMB ;-). Jsem šťastná, že jsi na něm poznala mou mandalu, huráááááá. To jsem ráda, že jsi ráda, musím k Tobě, páá :-*

      Vymazat
  7. Bali, to je ráj! Zůstalo mi hluboce vryté do srdce <3
    Krásný voňavý víkend, Šárko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má milá, konečně jsem viděla alespoň fotky a souhlasím, snad se taky někdy podívám... Hezký podzim na Jih!

      Vymazat
  8. Šárko, miluji mýdla. Dávám si je do skříní a ty nejlepší ani nerozbaluji. Už jich taky mám... :-) Ty tvé voní až sem. To tajemství jsou vlastní mýdla? Krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni, já to mám stejně i se svíčkama (teda ty do šatníku nedávám), ale lepší se mydliti no. Uhodla, šikulka ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.