Podzimní deko No. 2

Neboli další variace na jedničku. 
Tentokrát v loďce na olivy, ve které jsou navíc peříčka a bílé šišky Madam Stoltz.

Vyjímá se v knihovně, kterou jsem tentohrát přorganizovala jenom trošku.






Hezké slunečné úterý!


16 komentářů

  1. Šárka ty si neuveriteľná. Tvoje nápady ako využiť veci nemajú hraníc. Loďku na olivy mám doma. Dostala som ju možno pred šiestimi rokmi ako darček. Keďže u nás nikto olivy neje, je celé tie roky nevyužitá a zabudnutá. Takže podľa Tvojej inšpirácie budem musieť do nej niečo nahustiť. Opäť vďaka za nápad. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, no děkuji, jen mě nepřeceňuj:-). Ale moc ráda využivám věci na dekorace sloužící k jinému účelu. Jsem zvědavá na Tvé podání;-) Papa

      Vymazat
  2. Šári, krásné dekorace, už bych taky měla něco nadekorovat:-)) A ta svatba musela být krásná.......pěkné podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani byla a neříkej, že doma nic neděláš, nevěřím :-)! Pa u Tbebe!

      Vymazat
  3. Šárinko,
    jako vždy krása jsi úžasná a krásně jsi si to nadekorovala.Krásné podzimní dny pa Adéla.

    OdpovědětVymazat
  4. Sary, krasa jako vzdy. Ty obaly na knizky jsou mnam mnam. Stylove a velice napadite. Tleskam.
    Krasne rijnove dny.

    Mavam

    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko ty navrhovala má kamarádka, dle mě musely být nutně černobílé;-) Krásný den

      Vymazat
  5. Ahoj Sarka, knihovna je uzasna a tie obaly....super, super, super a to este nevravim na tu lodicku na olivy... to su tie napady, co si nemohla ani spat? Tak to sa tesim na dalsi napad...
    pa
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuji. no po té jsem dlouho toužila a pak jsem po dlouhé době uklízela na půdě a jednu jsem objevila ve výbavě:-D! Nene, to bude dlouho připravované překvápko s malou předvánoční ochutnávkou;-) Děkuji za ořízeň, hezký den

      Vymazat
  6. No, to jsem celá já, když je na olivy, mám v ní jen a jen olivy :o) Paráda, Šárko, díky za inspiraci!
    Hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli já za návštěvu, pohodový čtvrtek;-)

      Vymazat
  7. Šárko, nejkrásnější barevná kombinace :-) I když já letošní podzim experimentuji, ty už asi budeš vědět stejně jako Jane v jakých barvách, tak mě holky neprozraďte! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru děkuji, no neboooooj, držíme při sobě, to je jasné!!!;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.