Nábytková inspirace

Kam na nový nábytek?
 Není to zrovna jednoduchá otázka a záleží na mnoha faktorech. Pokud preferujete nákup jednotlivých kusů (třeba přes internet), hledáte příznivý poměr mezi kvalitou a cenou, moderní design, možnost kombinace z jednotné sestavy, dá se dnes i slušně vybrat mezi "sektorovým nábytkem".


Nevěříte?
 Trošku jsem se porozhlédla a zkusila vybrat taky;-)


Do obýváku



 




Do ložnice





 Do kuchyně a jídelny




Do koupelny




 Do zádveří a chodby




 

V této kategorii nábytku, kde jsem obrázky použila z e-hopu MT nábytek, naleznete také sedací soupravy, kancelářský nábytek, dětský nábytek, ale také zahradní...



Vybrali byste si nebo je váš styl úplně jiný?:-)

Hezké slunečné pondělí.

5 komentářů

  1. Ahoj, no to ja mam hlavu v smutku uz dlho, co sa tyka obchodov s nabytkom, pred rokom som vyberala do obyvacky a ja nie som zastancom tradicnych obyvackovych setov, tak som si vybrala z Ikei a dala som si to vyrobit majstrom, kvalita je asi lepsia, ako som sa docitala u teba na fejsaci, ze Ikea nie je na nabytok nic moc, neviem, ale toto je v pohode, horsie uz, ked zachvilku budem riesit kuchynu a detsku, tak asi zas len majstrom, pretoze to co je v obchodoch nie je moj styl :(
    Krasny slnieckovy den aj Tebe :)
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, vidím to stejně. Já mám doma moc šikovného truhláře a já jsem dlouhodobě kovářova kobyla, bohužel :-(. Tenhle článek je věnován mojí švagrové, ta třeba podobným nábytkem zařizovala. Každý jsme holt jiný;-)

      Vymazat
  2. Pro mě osobně je tento styl tragedie a nepořídila bych si z toho absolutně nic,chladné a vůbec z toho nemám pocit tepla domova.Samá ostrá hrana..Tady může bydlet podle vypočítavá karieristka:))Já miluji francouzský venkov a s tím vše spojené,doplnuji to nordickými prvky,ale mám to štěstí,že nakupuji starý nábytek a renovuji si ho k obrazu svému..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že se mi líbí jak rovné linie, tak staré solitéry s duší zůtulněné různými doplňky. Nemalá většina by starý nábytek hodila rovnou do kotle, takže díky za každého takového, kdo je dokáže s láskou vrátit do života ;-)!

      Vymazat
    2. Na to třeba každý nemá čas, dá se jít taky cestou doplňků a i domov se "sériovým" nábytkem zútulnit a zosobnit.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.