Dilema

Už se konečně musím rozhodnout! 
Vylučovací metodou jsem dospěla k tomu, že potřebuji boty na podzim černé, nad kotníky, do deště, bez podpadku a nazouvací se špetkou zlaté.



Ideální jsem našla na botovo.cz, kde mě velký výběr a příjemné ceny mile překvapil. Největší favoritky jsou jedničky, navíc podobné jsem objevila i na Marianně a tu mám opravdu ráda:-).

No, ještě chvilku počkám, snad mi neutečou!


www.mariannan.costume.fi

 Co vy, nakupujete botičky přes internet a máte dobré tipy?

Díky předem!


24 komentářů

  1. tak ja by som brala asi číslo 3...ale na mňa by určite nemali číslo...ja mám popoluškinu veľkosť - 35 a ešte k tomu úzke chodidlo...takže neporadím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani jéé, opravdu, první popelka, co znám! :-)

      Vymazat
  2. Ahojky Shárko, dobrý výber :) Topánky cez internet nekupujem z jednoduchého dôvodu, lebo mám vysokú nárt a široku nožku. Aj v bežných obchodoch mám dosť problém nájsť tie správne, aby sadli a aj dobre vyzerali. Z tvojej TOP štvorky by som si vedela vybrať, mne padli do oka tie s číslom 2, tie by som brala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo to je pravda, kdo nemá ideální nožku, je to problém. Mně spousta bot tlačí, ale u tohohle střihu obvykle problém nemám. Dvojky jsou krásně bohémské... :-) Pěkný den

      Vymazat
  3. Mám úplně stejný problém. Ráda bych totožný tvar boty, ale v koňakovém/rezatém/camel provedení, což je skoro bez šance. Koženkové rozhodně ne, včera jsem prošla všemožné obchody a když jsem si k těm koženkovým (jakýmkoli kdekoli) přičuchla, chtělo se mi zvracet. V kožených je zas minimální výběr.... Asi letos na podzim umrznu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nik přesně takové jsem chtěla a výběr je opravdu minimální:-(. Já mám všechny botky kožené kvůli pohodlí i trvanlivosti, ale chci to jen na běžné chození, tak jsem si řekla, že zkusím udělat vyjímku, snad to nedopadne katastrofou;-). A´t najdeš ty pravé!

      Vymazat
  4. Za mě rozhodně číslo 3, ty vypadají fakt skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, minimalistické a elegantní a navíc jako kožené ;-) Díky

      Vymazat
  5. Šárko, já jsem si černé nad kotníky koupila vloni u Batě. Bez přezky, bez zipu, bez podpatku :o)) Až mám pocit, že jsou vlastně takové nudné .o))
    Z tvého výběru bych brala číslo dvě (nemám ráda přezky)... A přes net nakupuju, protože s dětma obchodńáky fakt nedávám... mám konfekční 39-tku, tak není co řešit a vždycky padnou :o))
    Letos jsem si konečně udělala radost vysněnýma válenkama Bearpaw... jsou nádhernééééé a tak jak nesnáším zimu, letos ji budu čekat s radostííííí :o))
    Přeji dobrý výběr a měj se fajn
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci já mám mé nejoblíbenější úplně hladké, černé, kožené, nad kotníky se zipem na boku a podpadkem a hodí se naprosto ke všemu! Tak to je výborná investice, těším se taky, až zas UGGy vytahnu;-). Krásný víkend a říjen, papa

      Vymazat
  6. Šárko opět dokonalá inspirace. Mě se jednoznačně líbí č.2 najdu je taky na Botovo? Jsou božííí :)
    pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladí ano, přesně Tvůj styl, že? :-*

      Vymazat
    2. No jasně jakobys je sem dala jen pro mě :-)

      Vymazat
  7. Ahoj, pekny vyber, vidis, aspon si mi pripomenula, ze ja budem musiet poriesit cizmy na zimu, ale kedy, tak to si fakt nedokazem predstavit,
    inak mne sa pacia tiez 1 a cislo 3, su super, urcite neutecu, boli doteraz, budu aj potom a v konecnom dosledku , mozes najst este krajsie. :)
    pa
    Ihttp://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci mě též, no je to fakt, děkuji za podporu;.-)

      Vymazat
  8. Ahojky Šárko, to je dneska voda na můj mlýn :-) Jednoznačně jsou krásné 1. a alternativně 4....přesně takové bych brala taky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandři máme stejný vkus!:-) Už se musím rozhoupat!!! Ok, beru dvakrát;-)

      Vymazat
  9. Šárko, moc děkuju za typy, ráda bych si totiž v tomto duchu také na podzim něco pořídila - dosud jsem vyznávala hlavně sportovní styl, ale to už je pryč..Skvělý výběr, také bych měla dilema, ale nejvíc mě asi oslovují jedničky. Mám podobné vyhlídnuté také na Zootu a v Baťovi zas těsně nad kotníky, úplně hladké a jednoduché...Zas mi vše vyprodají, než se rozhoupu :D. Také pořizuji přes internet, když se v dnešní době dá většinou vše vrátit, vyměnit. Tak šťastnou ruku a díky taky za parádní typ na blog, prohlížím už druhý den a žasnu, tolik inspirací!! Pa, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti doufám, že mě také neutečou, samozřejmě, že jsem ještě nekoupila! Šťastný lov i Tobě, měj se krásně

      Vymazat
  10. Šári, moc krásně jsi si vybrala .... já bych brala 1. a 4. ..... děkuju za tip na "botovo" hned to běžím omrknout ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych se nemohla rozhodnout mezi 1 a 4 :-D...ale jelikoz jsem si nedavno jedny podobne koupila, tak by mi to asi neproslo ;-). Kazdopadne ceny jsou vic nez priznive, mozna jeste popremyslim!!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.