Designové plakáty - ode mě :-)

Moji milí,
dovoluji si vám představit jednu z novinek na e-shopu, na které jsem v poslední době usilovně pracovala.

Jsou jí designové plakáty z dílny Ma Maison Blanche z podzimní kolekce s motivy, které mě chytly za srdce s názvem Geometry. Je určena pro všechny milovníky minimalismu, jemných linií 
a grafického designu.

Jedná se autorskou reprodukovanou grafiku vytištěnou na kvalitním lesklém křídovém papíře ve formátech A4 a 40 x 50 cm. Motivů bude více, další kolekce už se tvoří a jen u plakátů rozhodně nezůstaneme!

Doufám, že se vám budou líbit, všechny plakáty najdete TADY :-)




Prozatím jsou k dostání v těchto motivech a barevnosti, ale budete li mít nějaké speciální přání (barva, motiv, velikost), napište mi a zkusíme se domluvit ;-).





A ještě trochu (více) povídání...

Jak někteří z vás možná vědí, profesí jsem původně grafická designérka. Poslední dobou jsem si připadala dost neschopně a ačkoliv mě práce okolo e-shopu opravdu baví, potřebovala jsem dostat dostat ze sebe něco, co by bylo opravdu moje, bavilo by mě to a naplňovalo. 
Tak jsem si uvědomila, že i když neháčkuju, nepletu nebo nešiju, vlastně mám něco, co bych měla umět a pak jsem už jen několik dní nemohla spát :-). 
Když tvořím hlavně pro sebe, jsem ohromě sebekritická a věčně nespokojená, ale to mě žene kupředu a stejně si vše nakonec udělám podle sebe. Protože většinou, když svou intuici neposlechnu, dopadne to nechvalně.

No a během bezesných nocí jsem se ještě dozvěděla, že bych měla na blogu zkusit začít psát víc o životě. Neděste se! :-) To se děsím spíš já, protože je to pro mě hodně osobní i když by to vůbec nebylo o mém osobním životě, ale o našem společném tady a teď. Jak jsme každý jiný a dokonale nedokonalý a jak je důležíté dělat v životě to, co nás doopravdy baví.
Mně tedy hlavně baví koukat na obrázky o bydlení a moc nečíst, ale jednou za čas se někde někdy začtu a ohromě mi to potom pomůže...

Tak co vy na to? 

Čtení by bylo dobrovolné, spousty obrázků by zůstalo ;-)!




A ještě malá akce pro ty, kteří by si chtěli domů pořídit designovou trojici;-)


Děkuji, všem, kteří dočetli a doprohlíželi až sem. 

Jsem moc ráda, že jste tu se mnou!


27 komentářů

  1. Šárko, to se ti moc povedlo. Tak ať se dobře prodává a hlavně se těším na další věci z tvojí dílny.
    krásný podzim Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj,
      děkuji moc, jj, musím tvořit ;-)

      Vymazat
  2. Sarko, uplne si me dostala. Uprimnost, touha, ale take skromnost. Tohle je vic nez obrazky o bydleni a aranzma. Pro me je tento post ten nejlepsi, ktery jsem u Tebe cetla aneb jak nekdy malo je hodne! Priznam se, ze mi malem ukapla slza...
    Preji Ti, at jsi touto zmenou odstartovala svou novou blogovou image tak, aby Te naplnovala, tesila a obohacovala Tvuj zivot tim smerem, kterym si tajne prejes jit!

    Jsem na Tebe pysna!

    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko velké díky, nemám slov :-*

      Vymazat
  3. Šári, paráda, jsou moc krásné! A je důležité, aby člověk dělal, co ho baví a naplňuje. Teda pokud může, což bohužel každý nemá to štěstí. Tak přeji krásné další tvoření a těším se na tvé povídání o životě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani to mě těší! Já toho štěstí také tolik nemám, ale řekla jsem si, že se přestanu vymlouvat a začnu ;-)

      Vymazat
  4. Páni, to ale koukám, další šikovná grafička na obzoru.) Plakáty vypadají moc hezky, klidně bych se vrhla na větší "divočinu", ať mají rozpoznatelný charakter.) A na psaní o Tobě se moc těším, naopak mi ho tu bylo málo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri děkuji, co si představuješ pod "divočinouů, to by mě tedy zajímalo! :-D

      Vymazat
  5. Šári, nádherné plakátky ..... člověk by měl dělat hlavně to, co ho těší a baví, takže s chutí do toho .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé, Šárko! A rozhodně se těším na písmenka od Tebe! Měj se krásně a ať se Ti daří.

    OdpovědětVymazat
  7. krásné a vidím, že jsme měly stejný nápad:) Před několika měsíci jsem objevila obrázek interiéru s 3D geometrickým motiven hlavy asi kamzíka. Zřejmě to bylo děláno z drátu. Strašně se mi to líbilo a napadlo mě si namalovat něco podobného buď přímo na zeď nebo na papír... Tak vidím, že jsi mě předběhla:) Chci se na to vrhnout jak napadne sníh a bude víc času:) A když se mi nebude dařit, objednám od tebe:) To bude určitě daleko hezčí.
    Jinak taky se raději dívám na obrázky:D, ale je fakt, když někdo píše o něčem krásně a ještě se to týká věcí, které mám ráda...začtu se...jako teď u tebe. :) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko děkuji. To se vůbec nedivím, vzhledem k současnému trendu :-). Zkusit se má všechno, každý máme svůj úhel pohledu ;-).

      A´t se daří a děkuji za zastavení se

      Vymazat
  8. Máš vkus, šmrnc, úžasné bydlení, jsi krásná, máš nejlepší blog a ještě super grafička... Plakáty jsou nádherné! Šárko, hezké tvoření :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, jsem červená až na... a nevím, jestli mám souhlasit, každopádně velké díky za podporu :-*

      Vymazat
  9. Šárko,
    Tvoje plakáty- to je bomba!!!!!
    V životě je opravdu důležité dělat něco, co nás baví...
    Tak se budu moc těšit na Tvé psaní!!
    Ať se daří a přeji krásný den•
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, těší mě, že se líbí :-* Děkuji i Tobě, paa

      Vymazat
  10. Plakáty jsou krásný! Vůbec nechápu, jak si Ty můžeš připadat neschopně, tss, pěkná blbost - jsi skvělá ve všech činnostech, co tu můžeme vidět! A těším se na psaní "o životě". :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak joo, stouplo mi sebevědomí, dík :-D!

      Vymazat
  11. Šári, upřímně? No, konečně! Už dlouho jsem si říkala, proč neuplatníš svoje grafické schopnosti na něčem svém a že to bude stát za to, to bylo prostě jasné! Taky se moc těším na to, že nám trošku poodkryješ záclony k vám domů .) Špionka Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo to jsi mě měla raději přjet nakopnout, abych si to uvědomila mnohem dřív, to je děs, jak to člověku někdy trvá!!! Tak příště, jooo? ;-)

      Vymazat
  12. Ahoj, ja som vedela, ze ked si nemohla spat a tvorila si, ze to bude bomba a je :)
    a tvoj napad pisat o zivote je fajn, ja ked si prezeram blogy, tak aj citam, niektore su v pohode, ine nedocitam, tak sa tesim :)
    Pekny den a aj vikend :)
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci ano ano nebo mě spíš líbala můza a nedala mi spát :-D! Taky pěkný víkend a děkuji za stálou milou přízeň :-*

      Vymazat
  13. Moc hezké plakátky! Něco podobného jsem "pro vlastní potřebu" nedávno také doma tvořila. Ale z vlastní zkušenosti vím, že jedna věc je mít nápad a druhá věc je to dotáhnout "do konce". Řekla bych, že námět se asi vcelku nabízel, ale já hlavně oceňuji profesionální provedení a dotažení nápadu se vším všudy!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.