Podzimní Wishlist

Opět si začínám dělat velkorysé plány na doplňení mého podzimního šatníku a opět je nejspíš nesplním (z loňska přesunuto na letošek, z léta na podzim...), ale ty nej kousky jsem si musela dát pěkně dohromady. Kdyby náhodou...;-)

www.asos.com, www.newlook.com, www.topshop.com, www.nelly.com, www.riverisland.com, www.aldo.com

  1. Zlatý řetěz na krk k tomu mému na ruku, visací náušnice na slavnostní příležitosti a růžové hodinky MK
  2. Opravdu ten pravý a poslední šátek s leopardím vzorem a štolu z umělé kožešiny
  3. Kožené rukavice a stylový klobouk
  4. Pravou, koženou a krásnou motorkářskou bundu, klasický podzimní kabátek nebo zvířecí parku?
  5. Oversized cardigany, co se hodí ke všemu nebo pohodlný svetr přes hlavu a volnou bílou košili z polyesteru
  6. Černé kalhoty imitující kůži a světle modré hladké nebo otrhané džíny
  7. Kvalitní tenisky na klínu a hnědé kožené botičky nad kotníky

Počem toužíte nejvíce na podzim vy?:-)


17 komentářů

  1. No, Šárko, hezky sis ty kousky vyrovnala. Já už jsem trochu nakupovala, stavili jsme se v Německu, tam mi to jde tak nějak jednodušeji, tak nevím, jestli ještě po něčem toužím - možná nějaký oversized cardigan byl se docela hodil...
    Hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      máš tip kam jezíte pravidelně? To zní lákavě, jenže já když to nepromyslím, pak zjistím, že to buď nepotřebuju nebo to mám dvakrát:-P

      Vymazat
  2. Óóóĺaláááá, Šári, ty budeš ale kočka !!!! Vybrala jsi si nádherné kousky .... mé srdce touží po čemkoli novém, protože jsem včera zase zjistila "že nemám co na sebe" chi, chi .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Markét, už jsem si pěkně dlouho nic nepořídila a vše dokupy asi jen tak nepořídím, tak aspoň to nejnutnější;-). Nojo, jsme všechny stejné!

      Vymazat
  3. Sarko,
    uprimne jsem se pobavila.. take presouvam svuj ''top list'' z leta na podzim, ze zimy na jaro a pak uz jen zjistuju, ze to neni vubec aktualni :)
    Ale letos to budou nove boty. Nejake slusive a lichotive ankle boots a kabatek. Tak uvidime, jestli to tento rok uz konecne klapne.

    Hezkou stredu
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét přesně tak:-). Vidím to úplně stejně a přeji nám alespoň nějakou malou radost, prosííím!

      Vymazat
  4. Po dobré knize se zajímavým příběhem. Zdraví Lucie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by chtělo další wihlist nebo dobrý tip!;-)

      Vymazat
  5. hmm, sari, s tim tvym wishlistem jsi mi padla do noty :)) ja dneska dotahla v lindexu do kabinky snad 10 raminek na predvyber na dny Marianne a zustaly mi tri veci. jednu si koupim urcite - pruhovany modrobily svetrik s uzsimi rukavy a volnejsim telem. dalsi kousek bylo puntikovane triko z pevnejsi bavlny (mozna je v tom i len, ted mne napada), a co asi nedam, je fantasticky napul vlneny krivakovy kabat v delce pod zadek - http://www.lindex.com/cz/%C5%BEeny/vrchn%C3%AD-%C4%8D%C3%A1st-od%C4%9Bvu/svrchn%C3%AD-od%C4%9Bvy/7031087/Bunda/?styleId=47890984 . budu se tvarit, ze bund/kabatu uz mam dost a nevynosila bych ho.. ale mozna by se ti libil :) kozeny krivak mam na wishlistu taky, ale moc to nehrotim, poridila jsem si docasnou nahradu z coated denimu :) svetlounke dziny taky vyhlizim... tmave jsem si poridila vyborne v MaS, shanela jsem s vysokym pasem a jejich jeggins (ale jsou normlane se zipem a 5pkt slim) sedi jako ulite. cerny klobouk by se mi taky hodil hihi. no a tenisky.. koukala ses uz sem? :) http://www.queens.cz/search/?s=sky+hi doufam, ze das vedet, co a odkud se ti splnilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simsalabim moooc zdravím!
      Já mám s Lindexem špatné zkušenosti, ale jejich nové svetry vypadají báječně. Díky za tipy obzvláš´t na tenisky, no to jsem zvědavá, co všechno letos vyjde:-). Pohodový podzim

      Vymazat
  6. Šárinkoooo po čem toužím? haháááááááááááááá po všem z Tvého listu :-) dávno vím, že máme podobný, ne-li stejný vkus :-) hodinky z růžového kovu již mám :-).. no a když se tak koukám dál.. co bych si opravdu hned čapla, kdybych mohla.. jsem ujetá na kožešinky.. takže určitě u mě boduje kožená bundička s černým i umělým kožešinovým límcem, štola z umělé kožešinky,dlouho se také dívám po klasickém, jednořadovém černém kabátě.. nejlépe s umělým, odnímatelným kožeš. límcem .-) šmrncovních džínsů také není nikdy dost .-) a pak mě dostaly ty poslední botky barvy velbloudí... Časem se chystáme s kamarádkama na nákupy do Prahy nebo Pluc city v Rakousku.. tak uvidíme čím nakonec šatník onbohatím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí, já vííím:-) Hodinky tedy závidím, kožsšiny vypadají opravdu skvěle a dají se různě kombinovat. Jen ta bundička se obávám, že moc teplá nebude:-(. Novinky budeš mít určitě na blogu, pak přijdu obdivovat! paaaa

      Vymazat
  7. Jsem na tom jak Lucie, taky bych spíš brala hodně dobrou knihu, nejlépe celý stoh. Poskládané to máš hezky! Já v těch handrech takový systém nemám, nosím si to jenom v hlavě a hlavně už nenakupuju, recykluju zásoby. Měj se krásně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlíno no to já teď spíš víceméně taky, hlavně to teď ani tolik neunosím. Ale kdyby náhodou...:-) Je to hrůza, čtu čím dál míň a kreslit jsem přestala úplně. Počítač a internet mi nahradily vše. Doufám, že se to změní!!! Hezký podzim

      Vymazat
  8. Ja to ani takhle moc neberu,ze bych po necem touzila,pripada me vzdy,ze mam dosti veci novych z minuleho jara ci podzimu a proste az kdyz vyjedu na nakupy,tak kupuji v kombinaci co me zaujme versus co potrebuji.Vetsinou to dopadne tak,ze se me stejne libi to,co moc nepotrebuji a co shanim,tak na neco pekneho nenarazim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko dřív jsem taky lovila, jenže pak jsem nebyla schopná to zkombinovat nebo jsem měla něco víckrát, přinejhorším jsem to neunosila vůbec. Kdyby měl čověk neomezené možnosti, to by se to nakupovalo;-)!

      Vymazat
  9. Nádherné věci opravdu krásné plánuju podle tvého wishlistu i nakupovat podzimní věci.. Vázně skvělé :) Příjemný zbytek dne Tereza

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.