Podzimní deko No. 1

Tak jsem začala trošku podzimně tvořit, zatím tedy v odstínech bílé, černé a šedé.

Jako první jednoduchý svícen s šiškami schovanými z loňska (krásně zešedly), dřevěnými koulemi od Broste a bílými jablíčky ASA, které jsem si opravdu zamilovala. 

Vše je jen tak položeno na bílém keramickém podtácku, kterých mám ještě v různých variantách několik a moc ráda je sezónně podobně obměňuju.

 Na té bílé stejně vynikne vše nejlépe!;-)





Tvoříte taky, barevně či černobíle?:-)

Hezké zářijové úterý


14 komentářů

  1. Páni, to vypadá úžasně!

    Zúčastněte se giveaway na mém blogu :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2013/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Šárka, no to je nádhera. Práve si mi pripomenula, že i ja mám schované tieto biele jabĺčka, ale ja som ich minulý rok striekala na bielo, lebo boli zeleno-červené. Úplne som na ne zabudla. Dík za pripomenutie, pretože vyzerajú naozaj skvostne. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej pamatuju na ně! Jsem zvědavá, jestli trumfneš i famózní dýně, počkám si;-)

      Vymazat
  3. Sarko, mas pravdu, vynikne. Nejak jsem tomu kouzlu b&w propadla i ja.
    Krasna dekorace a stylova jablicka. Celkove je to takove mile podzimni.
    Zdravim a mavam.
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét to jsem ráda, že i přes chladnou barevnost to podzim připomíná:-), děkuju!

      Vymazat
    2. Pripomina.
      Mne se ty Tve dekorace strasne libi...jemnost, cit pro detail, propracovanost.
      Tesim se na dalsi inspiraci.

      Vymazat
    3. Markét to mě velmi těší, velké díky! :-)

      Vymazat
  4. Vyzerá to veľmi dobre .. dala si mi skvelý nápad ako to v mojej izbe oživiť a vylepšiť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, to je nádherné... jablíčka, koule... Všechno máš tak krásně sladěné. Jdu vyrábět podzimní dekorace... :-). Hezké dny!

    OdpovědětVymazat
  6. Já se na podzimní dekorace právě chystám, tak uvidíme, co najdu na procházce, ale minimálně jedna barvička se tam objeví. Máš to moc pěkný, Šárko!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.