Peříčková inspirace

Hitem nejen letošního podzimu je co se týče přírodních dekorací 
jednoznačně peří, ideálněí v přírodní barvě. 

Objevuje se jako potisk na textilu, svíčkách, ubrouscích, v módě, jakko dekorace s porcelánu nebo keramiky,
ale hlavně vypadá nádherně samo o sobě...




Dá se z něj vyrobit nádherný věnec...




...naaranžovat jej jen tak do sklenic...




...vytvořit z něj originální girlandu...




...dozdobit jím dárky...




...nebo položit do přírodních misek...





Zkrátka vypadá vždycky dobře! Peří obzvlášť v bílé barvě používám ráda už hodně dlouho a letos rozhodně nepřestanu;-)

Co vy?

Hezké zářijové dny, příště bude zase nové deko u nás:-)




16 komentářů

  1. Sarko, miluju peri.
    Zrovna vcera jsem dekorovala peri do drevene misky a tak, jak pises, vypada uzasne.
    Miluju tuhle modu v dekoraci.
    Zdravim
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét musím se jít podívat k Tobě na blog, to bude nádhery!!!

      Vymazat
  2. To je niečo nádherné...každá z fotiek! Šárka a tie biele pierka - misky?, ktoré sú v úvode tvojho e-shopu, tie sú tiež v ponuke?
    Zdravím ťa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko ahoooj,
      nejsou to misky, ale dekorační peříčka na položení, budou i na zavěšení a dorazí začátkem října. Také netrpělivě vyhlížím, kdybys potom něco chtěla, napiš;-).
      Krásný den

      Vymazat
  3. krásné :-) já mám doma andělská bílá křídla z bílých peříček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino já taky a obrovskááá :-D

      Vymazat
  4. Krasa,
    moc se me vse libi,nejvic asi fotografie s indianskymi celenkami.Prirodni pericka jsem si zamilovala i letos na dekorace do proutenych vencu a jinych aranzi.
    Pekny vecer.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko Boho Chic je úžasný! Hezký víkend

      Vymazat
  5. Šári,
    to je přímo "peříčková nádhera" .... krásné fotky i dekorace .... ten věneček je nádherný, děkuju za inspiraci .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét opět Pinterest;-). Pozdravy posílám

      Vymazat
  6. No mne sa Šárka pierka veľmi páčia. Musím nejaké to perie doma vysnoriť. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, tak to bude stát za to, těším se!;-)

      Vymazat
  7. Pierka som vytiahla aj ja, to som ani netušila že som trendy :)) Mne sa páčia len tak v bielej váze ale aj ten veniec má niečo do seba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo s věncem jsem se jednou dělala a lepidlo jsem měla všude. Ve skle se mi taky líbí nejvíce! pohodový pátek

      Vymazat
  8. Šárko, krásná inspirace. Věnec je úžasný!!!Jdu shánět peří! Pěkné dny :-).

    OdpovědětVymazat
  9. To je hezký Šárko, moc děkuji za inspiraci je to milé. Mám pro peříčka slabost,ale to jistě víš.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.