Na návštěvě u Mandy

Nevím, čím to je, ale většina blogů s názvem HOUSE of ... má nakročeno na úspěch a já jim podléhám.

 Stejně jako tomuto nově objevenému s názvem House of Mandy. Nevím, jak to dělá, i když je jí teprve 24 let, cit pro výběr doplňků v černobílých variacích s nádechem orientu má úžasný! 

Tohle fakt můžu...













 Vlastně vím, má to po mamince, která taky samozřejmě blogguje!








Nejspíš obojí, ááááách...


18 komentářů

  1. Jj, oba blogy jsou krasne. Blog Mandy jsem si dala jako vikendovy "zakusek", na ktery jste davala odkaz na svem FB. Moc pekne s morem inspirace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Hanko, rozšířené pokračování s FB:-). Ideální víkendový zákusek!

      Vymazat
  2. Nedavno jsem premyslela o tom samem... :) Myslim, ze jsou obe lehce rozpoznatelne podle osobiteho stylu. Ale je to opravdu tezka otazka. Mam rada obe a obe pro neco jineho.
    U Amandy se mi strasne libi ten cit pro cerno a bilou kombinaci. Presne vi, jak s fantazii jednotlivou fotografii nafotit a jeji jelen v obraze je proste jedna basen.
    Nicmene tady jablko opravdu nepadlo daleko od stromu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko umíš vše tak krásně popsat! nezbývá mi než souhlasit;-)

      Vymazat
  3. wow dokonalost oboje!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj:-) Chci tu lampu, polštářky, plakát s jelenem, černobílý koberec, table tray...

      Vymazat
  4. Moc hezké, šisté. někdy se těším, až nebudou všude hračky, papírky od bonbónů, lahvičky a dudlíci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude sladká odběna, vzhledem k tomu, že já to budu mít obráceně, obávám se kulturního šoku! :-)

      Vymazat
  5. Šári, nádhera .... ještě se jdu pokochat na odkaz .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za tip...a a teda ty žárovky na černém kabelu jsou skvělý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radko, já děkuji za milou návštěvu a mnoho pozdravů do HK posílááám...

      Vymazat
  7. úhvatné, šedá a grafické vzory mě teď hrozně berou :)

    OdpovědětVymazat
  8. 24? Tak to tedy fakt smekám! Někdo to prostě má a basta... Díky za fotky, Šárko!
    A Mandy nebo Villa 13 - těžko říct, každá má své.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli jo, kdybych mohla, nakoupila bych všechno znova podle svých představ a najednou;-)! Pohodový podzim

      Vymazat
  9. Nádherné typy, díky! Obě umí, Mandy se stylem podobá Petře (HofP) a má úžasného jelena :), ten by se u nás vyjímal :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Marti, vystihla jsi to přesně, tenhle styl miluju a jelana už jsem zkoušela googlit, ale marně! :-P

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.