Malá příprava na podzim

Ale opravdu jen  
malá, jemná, decentní...

...jako motivy na svícínkách od Madam Stoltz z matné keramiky, které jsem musela mít a kvítky 
sloního ucha. Tak jsme této rychlerostoucí rostlince se stonkem připomínající bambus říkali jako děti a jejíž název neznám. 

Nevyznám se bohužel ani v broucích, ale rozhodně se mi moc líbí hlavně na papíře! Díky washi páskám, googlu a mojí tiskárně tak opět můžu jednoduše vyzdobit zdi podle nálady...





Snad mi autor mou troufalost odpustí a nebude mu vadit zneužití jeho krásné kresby pro moje domácí účely!

(I vaše viz níže;-))

via devenjames.com

Krásný víkend všem!

11 komentářů

  1. piękna dekoracja! uwielbiem Twój gust!
    Pozdrawiam*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agnie, moc mě to těší, díky:-)! Také zdravím

      Vymazat
  2. překrásné! takovou bedýnku (nebo i víc) zrovna sháníme, nemáte nějaký tip, kde ji pořídit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já ji vyškemrala na kamarádovi, měl ji ve sklepě. Takže zkuste sousedy se straými půdami, možná aukro nebo novou výrobu se starou patinou:-)

      Vymazat
  3. Šári, nádherné fotky ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. To mi je ale krásně nadekorovaná bednička! Nádhera, Šárko!
    Ptala ses, kam jezdím v Německu nakupovat. Nejblíž to máme asi do Drážďan, v centru města je Altmarkt Galerie, moc hezky se tam nakupuje. Nedávno jsme byli v Regensburgu, to byl taky moc příjemný den i s nákupy, které jinak zrovna nemiluju.
    Pohodový víkend, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hohohó! Paráda! A ja neviem prečo, ale dnes ma veľmi zaujalo to "slonie ucho" :) Tvorí spolu s ostytnými doplnkami prekrásnu kompozíciu. Jednoducho to vieš!
    Pekný víkend, drahá!

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne, mile, jemne...wow.
    MS je uzasna...uz i ja mam svuj prvni kousek. :)
    Taky vzdy sustruju net a koukam, co by se dalo vytisknout, to mame stejne.

    Krasnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  7. Koutek nemá chybu! To opravdu můžu, čisté, příjemné..A brouk je boží :), svícínky u Tebe vypadají taky parádně - prostě super fotky!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.