Babí léto

Je u nás doma a vypadá to, že bude i venku.
To je dobře, protože si ještě chvilku můžu užít letních dekorací, které jsem na naší půdě hledala celé léto a našla jsem je samozřejmě až na konci prázdnin:-).




Opět jsem trošku změnila styl a vrátila se k nestárnoucí klasice v kombinaci bílé, černé a stříbrné barvy, čirého skla a jednoduchcýh tvarů, které se prostě hodí ke všemu.



Bílé květiny mám nejradeji. Ideálně čerstvé, kus přírody je zastoupen i krásným bílým korálem z Řecka od sestřičky. Alespoň mi letos to moře nebude tolik chybět...



Polštářky a dekorační tácy v mojí výbavě nesmí chybět. Bílý od ASA je vlastně na servírování jídla, ale proč jej nevyužít i jinak;-).




A také lucerny nebo svícny, které budu teď mnohem více využívat...



Mořská hvězda je sice umělá, koupila jsem si ji už dávno, ale je mou nejoblíbenější letní dekorací.



Co vy, ještě nasáváte poslední kousky léta 
nebo máte už podzimní náladu?:-)

Mějte se fajn.


10 komentářů

  1. Šári, taky se s přicházejícím podzimem vracím ke klasice. A černá+bílá+ stříbrná jsou stejně nejlepší:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, já tedy nasávám...tedy to léto :o), i když skleničku růžového jsem k tomu měla taky... Teď jsem přišla ze zahrady, kolik ještě bude takových večerů...
    Máš to doma moc hezké, ty sklenění svícny jsou úžasné!
    Pohodové dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, Ty mně vždy příjemně pobavíš:-). Snažím se si to zpříjemnit i na malém prostoru, co nadělám...:-(

      Vymazat
  3. ŠÁRINKO, ZDRAVÍM TĚ PO DELŠÍ DOBĚ.
    MOC PŘÍJEMNÉ KOUKÁNÍ.
    JÁ PODZIM MILUJI.
    MĚJ SE HEZKY A UŽÍVEJ SI BABÍHO LÉTA.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko i já Tebe, má Tvé milované barvy, viď? Měj se moc fajn a děkuji za návštěvu!

      Vymazat
  4. Amarylis je definitivne zimni dekorace!!!
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květiny na zimní a letní nerozlišuju, mám z jakýchkoliv radost celý rok ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.