Zlatíčka na mramoru

Proč schovávat ty nejoblíbenější šperky, módní doplňky, kabelky, kosmetiku nebo třeba i botičky ve skříni? Zkuste si v ložnici, koupelně nebo v chodbě na komodě vyhradit malý koutek jen pro sebe. Vytvoříte si tak originální dekoraci a budete mít vše hezky po ruce!:-)

Moje zátiší je opět B&W doplněné mými dvěma zamilovanými návraty - broušeným sklem a mramorem. Mramorové prkénko a hmoždíř jsem měla shovaný ve "výbavě", mamka byla nejspíš vizionářka:-D! I když tenhle druh mramoru může někomu připomínat nejlacinější napodobeninu kuchyňské desky z 90 let, pokud se jedná o pravý kámen, podle mě vždy zůstane kusem přírody, který nezestárne a bude vypadat nádherně!  
Autora fotografie na pohlednici nechám na vás, jestli poznáte;-)...


A tohle jsou ty moje nej:



Černozlatou kabelku z řetízkem
jsem dostala letos k narozeninám...


...zlatočerné brýle jsem vyměnila ze ségrou:-)...



...nejlepší odstín nude rtěnky, který znám...



...stylovou toaletku od D&G mám také k osmnáctinám...



...zlaté masivní náramky ve tvaru řetězu miluju...



...v hmoždíři se shovávají mé náušnice...



...rozkošnou broušenou bonboniéru na ukládání šperků mám od babičky...



...a můj hadí náramek z Ameriky od sestřičky...


Pokud se vám podobné deko líbí, příště bude inspirace více;-).
Hezkou středu milé dámy (a pánové)!

18 komentářů

  1. Překrásné! Moc se Ti to povedlo! :)) A mramor bezva nápad... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji. Kuchyň zatím nemám, tak jsem využila jinak:-)

      Vymazat
  2. No to je nádhera, Šárko! Ráda bych si takový koutek udělala, ale doma to zkrátka nezvládnu. Je to nádherné, ale pro mě chaos a moc věcí. Navíc nemám místo, protože v ložnice mám místo toaletního stolku pracovní kout :-) Ale ta broušená bonboniéra a mramorové prkénko jsou deniální! Někdy na mě tyhle věci působí kýčovitě, ale u Tebe tedy opravdu tleskám, elegantní nonšalance, prostě dokonalé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru neříkej mi, že nemáš vystavený třeba Tvůj oblíbený parfém předpokládám v minimalistickém flakonu? Někdy se pohybuju na hraně, jestli je věcí málo nebo moc, ale hlavně neumím fotit asi minimalistické zátiší, tak vždy musím přidat:-D. jinak děkuju moc

      Vymazat
  3. Šári, nádherný kouteček ... i poklady v něm ... Marki

    PS: a jako vždy úžasně nafocené !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuji i když mé kouzlo s photoshopem je již vyzrazeno;-)

      Vymazat
  4. Šárka, to si vymyslela nádherne. Podobné kúsky máme isto doma, ale vôbec ma nenapadne ich vytiahnuť. Síce s mramorom by bol asi problém. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko v Tvém podání si dokážu představit, že by to byla krása, udělej to!:-)

      Vymazat
  5. Moc krásné, já jsem ráda, že jednou za týden najdu řasenku, neboť to jsou přesně perfektní hračky pro dvouletého kluka :-). Takže vlastní koutek musí počkat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dito zdravím, tak jedině ho nainstalovat hodně vysoko!;-)

      Vymazat
  6. Ahoj Šári,
    u nás takový koutek asi nikdy nehrozí, o to raději se chodím kochat k ostatním ;). A promyslela jsi to opět úžasně. Vždycky žasnu, jak umíš zakomponovat i retro věci, tak aby vypadaly trendy! Jako celek to pak nemá chybu. Opět krásné foto a pohlednice...že by Drtikol? :)
    Pa a moc zdravím :-*, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, za prvé musím na návštěvu, za druhé mě nepřechval, ale těší mě to moc a za třetí jsem žila v domění, že mám doma Drtikola, ale je to Sudek;-).Taky mnoho pozdravů, měj se krásně!

      Vymazat
  7. Šárko,nádherný koutek! Zvažuji o tom zlatém náramku. Včera jsem ho viděla u Tebe na fcb a zamilovala jsem se do něho... No, ještě ty hodinky k tomu :-) Krásné dny! U Tebe na blogu je tak pěkně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, mnohokrát díky, moc mě to těší:-). Je poslední, kdyžtak pospěš! Pěkný víkend!

      Vymazat
  8. Pięknie!!! Bardzo stylowo i glamour ;)
    Pozdrowienia****
    agnetha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agnetha vítej! Moc díky za pochvalu i návštěvu, Tvůj blog jsem objevila nedávno a jsem nadšená, nádhera! Nashledanou u Tebe;-)

      Vymazat
  9. Krásné kousky, milé zátiší, v tomhle horku působí příjemně chladivě.
    Na fotku moc nevidím, napadl mě Drtikol, ale nevím, jeho ženy nebyly tak schoulené :o)
    Hezký den Šárko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Sari to je naaaadhera! Ja mam svuj kosmeticky stolek ale porad mi chybi napad jak si to na nem usporadat. Dekuji za inspiraci, ted vim, ze potrebuju mramorove prkynko :-D Videla jsem podobny napad na Pinterestu ale pustila jsem ho z hlavy, protoze kde bych takove prkynko sehnala, ze jo?! :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.