Tine K Home A/W 2013

Už jste viděli nový katalog pro podzim a zimu 2013 od Tine K Home? 

Jestli ještě ne, podívejte se SEM

 Najdete v něm kromě nadčasových stálic novinky v měděné, zlaté, černé barvě nebo s aztéckými vzory a batikou. 


Já mám od Tine nejraději lampy, broušené kalíšky na svíčky, skleněné vázy, proutěné tašky, pruhované polštářky, ozdobná pera a samozřejmě nádhernou keramiku s nezaměnitelným vzorem. 
Nové lucerny jsou taky krásné a jemné!








Líbí se vám Tine také? Máte svoje favority? 
Napište mi o nich, uvažuji o ní dlouho na e-shop, co vy na to?:-)

Krásný den.


4 komentáře

  1. Šárka je tam pár kúskov, ktoré by som si vybrala. Je to také čisté a vzdušné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. jeeeee, ja taky. Keramika me bere a moc se mi libi vse copper...ikdyz zatim doma jeste nic nemam. Mozna to zmenim :)
    Krasnou stredu
    Marketa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Shari, moc tě zdravím!!!
    Mám ráda jejich svíčky a taky kalíšky na svíčky!!!!!
    A MINT je můj letošní favorit!! :o))
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. cuuudne!!! uwielbiam TineK, a te zdjęcia są fantastyczne!
    Pozdrawiam ciepło:)))))

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.