Sny pod lilií

 ...se zdají růžové, ovšem jen do té doby, než se rozvoní nebo začne opadávat...

Přesto lilie mám moc ráda. Bílou neměli, ale i světlounce růžová mi přišla vhod. Šedočernou kombinaci jsem tak na pár dní mohla zjemnit.

Květiny jsou pro mě skvělým barevným osvěžením, jak jste si již jistě mohli všimnout:-).


Jaké nejoblíbenější jsou ty vaše?






 Pohodový a úspěšný nový týden!


11 komentářů

  1. Krasne! Moji nejoblibenejsi kvetinou jsou prave lilie. Mela jsem z nich i svatebni kytici spolu s ruzema to byla nadherna kombinace. Lilie miluju pro jejich krasu, vuni, ale take barevnost. Dekoracni zatisi je opet jako vzdy bezkonkurencni. :)
    Krasne pondeli, Sary.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét děkuji. To by mě nenapadlo je takhle kombinovat, ale opravdu musela být krásná!

      Vymazat
  2. Šárka, krásne a jemné fotky. Zase som sa nádherne pokochala. Odpoveď na čelo postele máš u mňa pod Tvojim komentíkom. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji i za odpověď, koukala jsem, přesně z umělé kůže by se nám to moc líbilo. A jsi tedy šikovná, zřejmě na vše!:-)

      Vymazat
  3. Dobrá voľba! Ružová krásne do tvojho čierno-šedo-bieleho domova zapadla a oživila ho, kvety sú všeobecne skvelé, pretože dokážu okamžite zmeniť atmosféru danej miestnosti. Prajem krásne dni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško děkuji, přesně tak. Návštěvou jsi mě potěšila:-*

      Vymazat
  4. Šárko, tak lilie to zrovna není... Je sice nádherná, ale trochu mě po její vůni bolí hlava. Mám ráda spoustu kytek, na jaře cibuloviny, levanduli, hortenzie, kopretiny a chryzantémy a spoustu dalších...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, některé voní opravdu intenzivně, takže se nedivím. Pod zbytek se také podepíšu;-)

      Vymazat
  5. Moc hezké zátiší. Lilie jsou krásné. Mám vždycky radost, když je dostanu na narozeniny, jen je musím nejdřív osvobodit od všech těch přízdob a kudrlinek, mám ráda květiny jen tak čisté, jsou krásné samy o sobě, přesně jako na Vašem fotu....pěkný den Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko mám to úplně stejně a marně vysvětluju příbuzenstvu, že mi opravdu stačí jen pár řezaných kytek do vázy!:-) Děkuji, jsem ráda, že se líbí

      Vymazat
  6. Tobě i ložnici ten jemně růžový nádech moc sluší!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.