Puntíkatý pátek

Vzhledem k tomu, že se u nás po betonech opět nic neděje a já jsem si stále nebyla schopná koupit bílou barvu, abych se pustila do nových projektů, ukážu vám alespoň mou dnešní  
puntíkatou radost.

Koncem srpna mě totiž čeká svatba, koncem září vlastně druhá, v lednu ples, 
takže tyhle nové krasavice užiju do sytosti... 
Hlavně, aby nepršelo!


Řekla jsem si, že začnu investovat do kvalitních a nadčasových kousků a botama už delší dobu začínám. Mám na ně asi opravdu obscesi, jenže hledání těch nejpohodlnějších je opravdu někdy boj, což o těhle semišových černých lodičkách platí dvojnásob!


Chce to hodně trpělivosti a výdrže, ale stojí to za to, no nejsou božské?!:-) Tááák a zase dlouho nic...


Černý top vypadá na modelce asi takhle, je z příjemného vzdušného polyesteru a hodí se k džínům i do saka, mám ho ještě v tělové:-).



http://www.topshop.com/

A příště zase o bydlení, slibuju;-). Krásný víkend!

11 komentářů

  1. Shari!!
    To jsou botičky-
    no nevím, jestli budou pohodlné :o))
    ale budou Ti určitě moc a moc slušet!!!
    přeji krásný puntíkatý páteční veřer a krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaruško, moc Tě zdravím! Budu v nich muset chvíli vydržet, uvnitř jsou jako v pokojíčku, horší na mě ten podpatek:-). Měj se hezky a díky za návštěvu

      Vymazat
  2. Krásky ! Já si stejné pořídila před rokem u Bati s technologií Insolia, abych přiliš netrpěla, a jsou to moje divadelní favoritky ! Nehledě na ten sexy pocit, který v nich mám ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To joo, taky doufám, že se dostaví! Já právě u nás nemohla letos žádné sehnat:-/

      Vymazat
  3. Krásne kúsky, lodičky sú presne podľa môjho gusta.Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, já vím, že máme hooodně podobný vkus;-)

      Vymazat
  4. Šárko, top i lodičky jsou dokonalé! Já a lodičky to je na dlouhé vyprávění. Ještě bys mi k nim mohla poslat návod jak se v takových šteklech chodí :-) Já si nedávno pořídila semišové lodičky ze Zary, zkušební jak já říkám, mají podpatek "jen" 7 cm a už to je na mě výkon! Ale líbí se mi kombinace džíny + lodičky, tak snad v nich konečně vyrazí, když se nám tak krásně ochladilo a nezlámu si nohu :-) Užij si víkend a děkuji za balíček!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru myslíš dost jednoduchhé?:-D Mně se tohle taky moc líbí, když už jdu tak se držím, ale horší je podklad. Takové kočičí hlavy či dlouhé vzdálenosti nebrat. Takže já bohužel jen stejně někam na chvilku:-(. Ty si užij novinky, hezkou neděli

      Vymazat
  5. No to su krasne lodicky, tie su fakt ze bombove..... len si ich pekne uzi, na svadbach a plese pekne vytancuj.... budes fakt kocka :)
    Krasnu sobotu prajem :)
    http://domovvskandinavskomstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Albertino jsem ráda, že svou radost můžu sdílet:-). A díky moc i za návštěvu!

      Vymazat
  6. Jeejej Sarko ty botky se nam nejak rozbehly po blozich :-D Ty tvoje lodicky jsou taky krasny, klasika ktera se nikdy neztrati a musi je mit kazda dama.
    Papa

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.