Připravovaný bazárek:-)

Moji milí,
konečně jsem si našla čas udělat si pořádek ve všech svých doplňcíchch a dekoracích, kterých mám za ta léta nastřádáno opravdu dost.
Bohužel ale taky spousta z nich už splnilo svůj účel a jejich styl už mi není tolik blízký jako dříve.
Něco jsem už darovala, nad něčím se slitovala a se zbytkem jsem dlouho přemýšlela, co s dál...

Nakonec jsem se rohodla uspořádat na blogu malý bazárek:-). 

Věcí je docela hodně, proto jsem je rozdělila stylově a barevně do tří setů, které obsahují cca 20 kousků + set PVC nápisů a šablonek a budete si každý z nich moci vydražit od  1 Kč v aukci probíhající o posledním prázdninovém víkendu.

Třeba tak ze všho budete mít znovu radost právě vy;-)


Na fotkách vidíte malou ochutnávku ze všech tří setů. Více fotek a pravidla aukce na blogu uveřejním před posledním víkendem.


Pokud budete chtít získat i pár dárečků navíc, prosím sdílejte úvodní fotku na vašem blogu nebo facebooku.


A jestli se vám nápad líbí a máte taky doma několik nepotřebných doplňků a dekorací, připojte se na svém blogu k poslednímu prázdninovému víkendu se svou aukcí ke mně a dejte mi vědět!:-)

Budu se na vás těšit!



15 komentářů

  1. Tak to je opravdu super nápad ikdyž já bych ocenila sady po méně kusech ale i tak se už moc těším a určitě taky zkusím štěstí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cathie přemýšlela jsem nad tím, ale asi bych se z toho množství zbláznila! Zase příště třeba;-)

      Vymazat
  2. Nebudu doma, tak se nezúčastním, což mě mrzí, ale na FB budu sdílet, kdyby někdo ze známých měl zájem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivko děkuji, já myslela, že se už všichni doma budou vypravovat do školy:-D! já vlastně v sobotu také ne, tak snad vše zvládnu;-)

      Vymazat
  3. Skvělý nápad, Šárko! Aby nezkolaboval internet, to bude smršť :o)
    Krásný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, tak to určitě mrknu :-) Taky jsem před týdnem vyklízela každý šuplík a nahromadila plno věciček, které budu chtít dát pro radost někomu dál...ať má bazárek úspěch a krásný den! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sandři, bude kupodivu i vintage a shabby;-)! A díky!

      Vymazat
  5. Šárko, to je skvělý nápad, určitě se zúčastním. Krásné letní dny!

    OdpovědětVymazat
  6. super nápad,budu sdílet

    OdpovědětVymazat
  7. Šárka to je super nápad. podľa fotiek sú to krásne vecičky, takže už sa veľmi teším. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko jsem na to zvědavá, snad vše dobře dopadne:-)

      Vymazat
  8. fantastický nápad....tiež ma pri pohľade na množstvo už nepotrebných dekorácií napadlo niečo podobné...mám ale trochu inú predstavu...
    uvidím, ako to prebehne u Teba a možno sa Tvoj nápad stane putovným...
    držím prsty a budem sledovať...a ak zistím ako, tak aj zdieľať...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.