Mramorová inspirace

Nejkrásnějším mramorovým doplňkem, na který jsem zatím narazila je bezpochyby tenhle úžasný dekorační tác od Hay u Philie (první tři fotky). 

Mramor se teď používá v designových interiérech opravdu hodně - jako obklad stěn, na pracovní desky nebo na nábytek a vyrábějí se z něj doplňky do kuchyně (mám ještě váleček:-)). Co mramorem být nemůže, alespoň se tak tváří - najdete ho na tapetách, svíčkách, obalech na i-Phone a dokonce i na textilu.

A co vy, líbí se vám?:-)










Tyhle kalhoty jsou ještě ok, ale existují mnohem věrnější kopie!:-)


Pohodový zbytek neděle.


12 komentářů

  1. Mramor, tedy ten pravý je úžasný materiál. Moc se mi líbí na předposlední fotce, ale to bude zřejmě zdařilá imitace. Pracovní deska a obklad z něj .... nádhera! Ale ta cena musí být příšerná.

    OdpovědětVymazat
  2. Baru mě osobně fascinuje stejná cena přírodního i umělého kamene! My bychom si přáli černou kamennou pracovní desku, ale nejspíš si na ni budeme muset chvíli počkat... Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak může být přírodní kámen stejně drahý jako umělý? Zase nějaký obchodní tah? Každopádně bych si taky počkala :-)

      Vymazat
    2. Asi výrobou... No expert nejsem, ale moc to nechápu:-P

      Vymazat
  3. Mramor je krásna záležitosť. My máme doma krb z bieleho mramoru. Vždy som po ňom túžila a splnilo sa mi.Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Na mě působí mramor v interiéru už příliš studeně.A také mi bohužel navozuje pocit smutečních obřadních síní.Ale proi gustu...:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káčo hmm, zajímavá asociace! Každý máme to svoje, že;-)?

      Vymazat
  5. Mramor v kupelni moze vyzerat fantasticky... :)

    http://domovvskandinavskomstyle.blogspot.sk/

    Krasny den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás na zámku v Opočně mají mramorovou koupelnu, ale namalovanou, v mramoru by totiž tenkrát umrzli:-D

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.