Mintová

...slunečná a odpočinková byla sobota, upršená a pracovní neděle...


S novým sestřihem a černohnědým odstínem mých vlasů se mi zachtělo barevných kontrastů, k černé se přeci hodí cokoliv:-)!





V Lindexu jsem nakupovala přes internet poprvé a naposled. Fotky perfektní, kvalita oblečení ve skutečnosti úděsná a střihy prapodivné, půlku oblečení jsem poprvé vrátila zpět:-/.


Má oblíbená sukně a náramek H&M z loňska.

 Co váš víkend? 

Mějte krásný večer, v týdnu připravím pravidla pro víkendový bazárek!;-)


8 komentářů

  1. Mint barvička super :-)Lindex kupuji občas dětem, ale pravda, já bych si tam asi nevybrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do obchodu mě nikdy nelákalo zajít a to už je u nás taky. Škoda, že na podzim už asi nebude pro mě:-D

      Vymazat
    2. Já tam chodím jen pro kluky :-)

      Vymazat
  2. Mint nám tmavovláskám sluší, co .) Taky jsem si podobný pořídila, ale od jiné značky. V Lindexu mám problémy se střihem často, tam se vždy musí zkoušet a popravdě ty šaty na svatbu byl snad první kousek, co mi sednul. Ale na děti docela šít umí /i když ty ceny někdy/. Budeš krásně sladěná. A co ten nový účes - ukážeš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkově to tyhle typy firem na děti umí. V Reserved mi taky nic není a na Domi mají krásné padnoucí a i celkem kvalitní věci. Asi platí nějaké normy.)

      Doufám, že mintová krajka aspoň zčásti sedí tak, jak krásně vypadá.)

      Vymazat
    2. Hmm holky, koukám, že jsme na tom podobně:-/... Renčo záměrně píšu sestřih, ne účes, mám záaz se stříhat, takže jen konečky trošku víc. Na foto jsem příliš sebekritická :-P

      Iri, přes břicho volnější, ale jinak příjemné;-)

      Vymazat
  3. Ahoj Šárko! S Lindexem mám stejné zkušenosti...Na fotkách krása!
    Nový účes - jsi na ježka :o)?
    Přeju krásný den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helčo, nestraš, jen trochu kratší! I Tobě, díky za návštěvu

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.