I Love Black & White

Tohle jsou poslední kousky, do kterých jsem právě beznadějně zamilovaná.
Některá láská nerezaví, jiná zůstává platonická...


1 Kniha 150 let módy - nádherná je navenek i uvnitř, když nevyhraje dlouhý boj tahle, jednu mám ještě v záloze
2 Skleničky na víno Iittala - kdybych o nich věděla dřív, přála bych si je jako svatební dar, mají dokonalý tvar!
3 Vonná svíčka Diptyque - kouká na mě z každého interiéru a určitě bych neměla to srdce ji vypálit
4 Tray table Hay - nebo-li subtilní stoleček s tácem místo odkládací plochy - láska nejspíš zůstane neopětována:-(
5 Organizér na štětce Umbra - organizování všeho a všude, to je prostě moje - aktuálně v akrylovém provedení
6 Skleněná šperkovnice Iittala - mám vlastně babiččinu broušenou bonboniéru - smůla
7 Hovězí kůže Ikea - morálně i esteticky o ni uvažuji dlouho - když už, tak prý ale jedině česká - uvidíme:-)
8 Victoria Ghost Chair Kartell - byla hned na druhém místě po Eamsových - i když máme radši dřevo - v naší miniaturní ložnici by ji to u mého toaletního stolku náramně slušelo!



Není nad to se občas pomazlit, co myslíte?:-)


Všechny produkty můžete najít i u mě na Polyvore, kde tahle zaláskovaná koláž vznikla a to poměrně jednoduše;-).


Srdíčkuju vás!

12 komentářů

  1. I love B@W too!...:)
    Your colage is absolutely in my style! Even I have some of these pieces...
    I find your blog very inspiring.

    Greetings!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maddie, It is a wonderful! Thank you so much, I´m very pleased;-)

      Vymazat
  2. Sklenička na víno mi připomíná sklo made by Pelcl. Jeho kolekce Vincenza je nádherná. Objednala jsem si od něj karafu na vodu a časem doplním i skleničky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů, no to neznám, mrknu na to. Já zbožňuju ještě Maxima Velčovského, ale o tom zase příště;-)

      Vymazat
  3. Ahoj Šári, tak tomu říkám stylové pomazleníčko :), díky, že ho s námi sdílíš, naprosto Tě chápu. Sklenky jsou skvostné, nedávno jsem je taky obdivovala, ale při naší spotřebě (pořád dokupujeme nové) by mi jich bylo pro nás líto.. Stolek Tray table je taky můj oblíbenec, k nám se nehodí a manžel okamžitě nasadil na tohoto "soka" nepřístupný výraz :)), prostě vím, o čem píšeš. Výběr máš znovu čistý, elegantní, tak nevím - třeba se alespoň průhledné krásky v ložnici a k ní voňavé kolegyně v bílé u Tebe na blogu časem dočkáme, úplně je tam vidím ;). Měj se krásně, M.

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, mňam! Chápu i tu hovězinu, je prostě moc fotogenická .)

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko krása!! Však víš. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šári.Pomazleníčko nám není cizí.Takové krásné kousky,to jde samo.Krásné dny,Lena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ahoj Leni, moc zdravím a koukám, že se taky líbí!:-) Mnoho pozdravů

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.