Fuchsiová

Nejspíš jsem měla pocit, že mám doma málo barev, tak jsem si k svátku poručila fialovou orchidej. Ze začátku se mi nelíbily a teď jich nemám pořád dost. Všechny mě totiž bez mého přičinění ohromně kvetou. 
Dostala jsem nakonec fuchsiovou a jsem z toho pořádně nesvá.

Vzít ji na milost či ne?



Našla jsem ještě ve stejné barvě alespoň svícínky Ikea.


A k ní mám místo bílé keramiky smetanovou.


Vlastně ji taky teď nosím i na nehtech. Vybrat ten správný odstín je opravdu fuška :-).


Tak uvidíme, snad na chvilku...

Dobrou noc.

20 komentářů

  1. Slitování bych s ní určitě měla :-) O výběru vhodného laku by mohla vypovídat moje sbírka :-) Pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, taky mám sbírku a spoustu z nich vůbec nepoužívám:-D. jen pro to hezké barvy, že?

      Vymazat
  2. I ja mám niekedy pocit, že do toho krásneho bielo-šedo-čierneho interiéru potrebujem hodiť nejakú tú farbu, ale potom ju zase stiahnem. Je výborné môcť si to takto oživiť akoukoľvek farbou podľa toho na čo máme chuť. Fuksiová je dobrá voľba. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, to jsem ráda, že nejsem takový pedant sama:-). Když mě přestane bavit, dám ji kdyžtak na prázdniny ke tchyni a pak zase vyzvednu;-)

      Vymazat
  3. Šárko, určitě, proč ne, ty to umíš nadekorovat v jakékoliv barevné kombinaci...a vyfotit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, myslíš v nebarevné + barevné?:-D Obdivuju, kdo umí míchat barvy do kupy, ale díky!

      Vymazat
  4. świetne wazony!!! uwielbiam porcelanowe dodatki:)
    pozdrawiam serdecznie*

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně takovou mám taky, dostala jsem ji začátkem května k narozeninám a ona má stále ty samé květy + narostly nové! Takže krásný a doufám, že až jednou uschnou (zatím na to nevypadají), že mi ještě někdy narostou další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akkarin děkuji, když má dobré stanoviště, tak se jí povede samo, hodně pěstitelských úspěchů!;-)

      Vymazat
  6. Sarko, ano! Krasne vse sladeno, navic fuxiova je pro me takova tepla barva ...Tim padem bych si ji mela koupit asi I ja, protoze se u nas hlasi o slovo uz podzim. Stylove forografie jsou pak tresnickou na dortu!
    Zdravim Vas
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, už? Někuji Markét za zastavení se a máte blog no já se musím hned podívat, to je skvělé!!!
      Mějte se

      Vymazat
  7. ano!!!nadherne to ozivi interier a neprebiji to tvuj styl!
    krasa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sieno, jé to jsi napsala hezky, děkuji Ti:-*

      Vymazat
  8. Sharko, moc rozumím, jsou barvy, kterým se taky intuitivně vyhýbám, ale k černé, bílé a šedé, je tato barva v rozumné míře moc krásným zpestřením. :) Měj hezký den a děkuji za milý komentář u mě. Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti ahoooj, sdílím tento názor naprosto s Tebou:-). Já děkuji za návštěvu, měj se moc hezky

      Vymazat
  9. Šári, já bych jí šanci dala ... s těmi dekoracemi okolo jí to docela sluší ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét díky za názor:-D! Měj se hezky

      Vymazat
  10. Šárko, určitě ano! Ty by sis s ní poradila, i kdyby byla třeba puntíkatá! Krásně si jí u vás zabydlela.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli pozor, puntíkatou mám taky, jenže bílá převládá;-). pozdravy posílám

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.