DIY Polomáčená stolička

Nebo s ponožkami či bez. Netuším, jak se tomuhle trendu říká, ale rozhodně mě baví a není nudný. Stačí jen zaměřit, obmotat papírovou maskovací páskou, natřít a odlepit. 
Stolička dlouho čekala na bílý nátěr, nakonec zvítězil černý (Eternal). Protože bílou mám na velkých kusech nábytku, černá ji na těch menších sem tam hezky doplnila...


Bez tohohle klobouku letošní léto téměř nevycházím. Větrá a stíní zároveň a hodí se jak k plavkám k vodě, tak k i vzdušné halence bez rukávů a pouzdrové sukni.


Stejně tak žabky Mel, které jsem nutně potřebovala vyzkoušet. Univerzální jsou jako klobouk, navíc v nich vydržím chodit celý den po městě i večer zalívat záhonky u babi. Jsou přeci omyvatelné:-). A černobílé!
Samozřejmě.


Máte doma taky něco polomáčeného, gumového či černobílého?:-)

Pohodovou středu.

18 komentářů

  1. Šárko, moc pěkný nápad se stoličkou :-) Černobílá kombinace v interiéru se mi moc líbí, bohužel teď se mi ale moc nehodí. Ale v budoucnu to bude jasná volba!
    Boty Mel mám taky a jsou moje oblíbené. A jak pěkně voní! Teď jsem vyzkoušela ještě značku Colors of California (COC), také dělají gumové boty s mašličkou, ale docela dost se mi v nich potí nohy a už mám puchýře. To v Melkách jsem nikdy puchýře neměla. :-) Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pájuško vítej:-)! Já to měním a přetírám podle nálady. COC neznám a vzhledem k tomu, že mám s otlačenýma nohama problém, raději zkoušet nebudu, ale díky za poučení;-). Hodně radosti a spokojených čtenářů s novým blogem!

      Vymazat
  2. Šárko židlička se povedla a botky jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo díky! Květiny a aranžmá s nimi miluju, takže se těším na inspiraci;-)

      Vymazat
  3. Zdravím Šárko! Polomáčenou mám zatím jen vázu, ale polomáčené kusy nábytku se mi moc líbí! Černobílá je moc pěkná kombinace, ale já bych se asi stejně neobešla bez odstínů šedé a hnědé:-).A teda takovéhle pěkné žabky nemám, ale gumové jo :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci mě též, tvá váza je úžasná. Doma máme i spoustu přírodního dřeva, takže je to moje teplochladná harmonie;-). Děkuji za zastaveníčko!

      Vymazat
  4. Šári, ta židlička je nádherná .... stejně jako tvé "černobílé" variace ....Marki

    OdpovědětVymazat
  5. U nás tak akurát polomáčané oplátky. Klobúk je skvelý, páčilo by sa mi, keby mi vysel na vešiaku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam, ty já taky můžu! Klobouk lepší na hlavě:-D

      Vymazat
  6. Chtělo se mi odpovědět: ne, ne a ne, ale není to pravda, žabky tedy mám, i když ne černé :o) Židlička má fakt super ponožky, kloubouk je krásný a jen zírám, že v takových žabkách se dá vydržet celý den.
    Krásné léto, Šárko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko jsem ráda, že se líbí. Já taky zírám a jsem za to ráda, pohodlné botky jsou pro mě nad zlato! Měj se moc hezky

      Vymazat
  7. Polomáčená! :-))) Zatím nic polomáčeného nemám, ale je to v plánu. Gumové boty mám stoleté baleríny Crocs, nosím je na cesty na pláž (takže jednou do roka :-). A černobílého? Mám, ale zatím jen v inspiracích na Pinterestu - ostatní obyvatelé našeho bytu jsou stále proti této kombinaci. Čekám, až na pár dní odjedou k babičce... pst...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím, jak tomu říkat:-). Ségra si loni Crosc baleríny přivezla z Ameriky a nemůže si je vynachválit, k nám ještě nedorazily, bohužel. Tvou Pinterestovou inspiraci miluju!:-) Moc zdravím jani a díky, že jsi se zastavila, paa

      Vymazat
  8. Polomáčené zatiaľ nemám nič , ale výborný tip. Gumenné topánky mám, a čierno-bielo to u nás len tak hviždí. Veď vieš. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Jé Šárko, to jsi mi udělala radost! Už rok se přemlouvám k natření černou barvou stejné stoličky v chodbě, dohaduji se sama se sebou, jestli je lepší orig.světlá, nebo černá a tohle je super kompromis! navíc parádně vtipný ;). U tohoto tvaru by mě to ani nenapadlo - moc díky za inspiraci ;).Gumové mám černé baleríny Crocs- dnes na pláži jsem za ně byla zas moc ráda :) a podobný klobouček jsem si teď pořídila u milovaného Máchova jezera. Prý mi sluší, ale i kdyby ne, budu mít aspoň stylovou a pěknou památku :). Krásný víkend, pa M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.