Vyletněná knihovna

Doufám, že užíváte prázdnin a nádherného počasí?! U nás aktuálně místo letních radovánek řešíme beton. Takže máme teď myšlenky na hrubou práci spíš než na dekorování, ale přesto jsem pár malých změn alespoň v knihovně provedla...


 Nic nového pod sluncem, pouze jsem něco ubrala a přidala...


 Ale co, peříčka mě pořád baví, navíc mám mé nejoblíbenější kousky nejradši pořád hezky na očích.


Jako třeba tenhle kulatý tác od Madam Stoltz...

...černobílou keramiku Tine K Home, kterou miluji čím dál víc...


...a svíčku od Martinky z H&M home. Ke všemu jsem si už pěkně dlouho nic domů nekoupila. Nehodlám totiž riskovat svou náhlou změnu vkusu, než bude vše hotovo. Ještě, že mám kam sáhnout;-)!


Mějte se moc fajn a děkuji, že tu jste i když zahálím:-*



PS: A jedna moje obrovská hudební závislost, která mi pracovní povinnosti náramně zpříjemňuje, vyzkoušejte!;-)


8 komentářů

  1. Užíváme, právě jsme se vrátili z koupaliště :-) Máš to krásné jako vždy. A peříčka taky můžu, teda aspoň to jedno, co doma mám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru paráda! i když já se včera taky chvíli opalovala:-). Moc děkuji, hezké opoledne

      Vymazat
  2. Šárko, nádhera ....překrásné fotky, jako vždy .... knihovna plná pokladů .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, opět děkuji za tvou milou pravidelnou návštěvu:-*

      Vymazat
  3. Máš to na poličkách krásne, čisté a vzdušné. Prievan na poličkách by som uvítala, už je tam toho dáko veľa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato moc děkuji! To mi neříkej, já si říkám, že bych tam toho měla mít méně:-D!

      Vymazat
  4. Taky máme bílou knihovnu a právě se chystám na její letní úpravu, tak děkuju za inspiraci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, foť víc od vás, jestli je jako předsíň, tak musím nutně vidět!!!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.