Snídaně

Mám ráda červenou, puntíky a dokonce i káro. Tedy v téhle podobě:-) S otevřeným oknem, čerstvým pečivem, sypaným ovocným čajem, obyčejným máslem a výborným jahodovým džemem!

Za výborný a kvalitní, obzvlášť v krásném balení si ráda připlatím;-). Dlohou jsem nebyla ve městě a tak jsem s radostí zjistila, že Bonne Maman se prodává i u nás! Obvykle totiž tyhle pochoutky nakupuji přes internet.



Kouzelné puntíkaté hrníčky od Manufaktury se sypaným čajem zabalené v kartonové krabici s bílou stužkou jsme dostala jako nečekaný dárek od známých, který mi udělal velkou radost! Mladá paní sleduje můj blog, takže se trefila s výběrem neomylně;-)


A tohle mě na tom baví nejvíc! Na co asi skleničku využiju já?


No, ale upřímně se přiznám, že je na mě Bonne Maman moc sladká, proto zůstanu věrná džemu St. Dalfour, který je jemný a slazený pouze fruktózou;-)...


Hezký úterý,

22 komentářů

  1. Bonne Maman je výborný! Mají ho v Kaflandu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ten je pro nás bohužel z ruky, já na ni natrefila v Tescu;-)

      Vymazat
  2. Džem som už videla na pár blogoch a priznám sa, myslela som si, že je domáci. Zavarovačka s etiketou ako domáci od maminky, Francúzi skrátka vedia že kvalita predáva. Sladký deň. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni jako domácí, přesně. Vždycky jsem obdivovala na něj krásné reklamy v Art et Décoration;-). Slunečné pozdravy posílám!

      Vymazat
    2. Reni jj, jako domácí:-). Reklamy na něj jsem vždy obdivovala v Art et Décoration.
      Díky za zastávku, užívej sluníčka;-)

      Vymazat
  3. Marmelády vypadají krásně, ale já žádné nekupuji, tudíž je neznám :( Všechny marmelády si dělám sama z vlastní úrody :) Zrovna v neděli jsem vařila višňovou a chystám se na malinovou a později i na švestkovou - ta je úžasná :) Krásné léto Šári !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Januško, tak o tom žádná!!! Moje babička dělá rybízovou, jsou s ní ty nejlepší dorty! Jenže se vždycky rychle sní:-). Višňová je hned za jahodovou, mňam! Děkuji za milou návštěvu a také přeji krásné léto

      Vymazat
  4. Presne z menovaneho francuzskeho casopisu dzem poznam aj ja. Vzdy uzasna reklama. Krasne fotky a sladucke ranajky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Šári, tvá snídaně vypadá nádherně .... ty fotky jsou jako z reklamy, moc se ti povedly ... úplně jsem na to dostala chuť ... jdu si líznout trochu "jahodové" do lednice ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, jsem červená jako ten džem, zrovna jsem se rozčilovala, že nejsem schopná udělat pořádný výřez! Ale moc díky;-)

      Vymazat
  6. džemík v mini verzii som dostala na svadbe ako malý darček https://www.facebook.com/photo.php?fbid=586030608103305&set=a.455067964532904.103093.455043487868685&type=1&theater
    inak v regáli v obchode medzi toľkými džemami jednodznačne vyhráva. nie nadarmo sa hovorí, že obal predáva .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivii ten je rozkošný a nádherná fotka! Jj a pořád nechápu, proč si spousta prodejců myslí, že čím křiklavější, tím lepší:-/

      Vymazat
  7. krásné dobré ráno Šári,zatím jen kávičkuji u blogu,ale tvoje fotky mě nadchly.půjdu dnes do marmošky.já si dělám svoje domácí,tak taky dobrý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko krásný domeček i zahrada! Děkuju a domácí věřím že ne dobrý, ale lepší!!!;-)

      Vymazat
  8. Tyto marmelády občas kupuji také, jsou výborné. Šárko, Ty mi děláš po ránu takové chutě... Jdu si uvařit kávu, ale marmošku mám jinou, ale svítí slunce :-) Máš tak krásné fotky... Hezký den! :-) Monika

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, to je kráááása! Překrásné fotky a atmosféra podle mého gusta :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sandři, no v tomhle si rozumíme, to je mi jasné;-). Těší mě, že se Ti líbí:-*

      Vymazat
  10. Úžasná snídaně.) Marmeláda je moje nej ranní jídlo, ale kvůli plavkový sezoně se ho teď snažím vynechat. I když říkáš, že St. Dalfour jsou slazeny jen fruktózou? To bych mohla zkusit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Iri, no já se taky držím:-). Ano jsou, chu%t je taková jahodová osvěžující, moc příjemná;-)

      Vymazat
  11. Ahoj Shari, také zůstávám věrná St. Dalfour, je to nejlepší džem a není tak sladký. Takové snídaně miluji i já ;-)
    Krásné léto ;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.