Prázdninová giveaway s Coco a MMB!

Takže máme pro vás jak jsem slíbila prázdninovou giveaway s Coco Original Design a Ma Maison Blanche!

Vyhrát můžete metalické psaníčko a šperky Coco Original Design dle vlastního výběru.



Soutěžit můžete u mě buď na blogu nebo facebooku, ale také u Dominiky na e-shopu nebo facebooku:-)!

  • Stačí se připojit k příznivcům Ma Maison Blanche (facebook nebo bloglovin´)
    a Coco Original design (facebook)
  • Napsat nám do komentáře u blogu nebo facebooku, jaké šperky nejraději nosíte a které byste rádi uvítali na e-shopu?
  • Připojit křestní jméno a e-mail, ať vás můžeme po vylosovýní kontaktovat.



Pokud budete májovou giveaway s úvodním obrázkem sdílet i na vašem blogu nebo facebooku, máme pro vás malý bonus:-).


Giveaway končí 25. 7. 2013 o půlnoci, poté proběhne slosování. Každý čtenář se může zůčastnit pouze jednou na MMB (blog nebo facebook) a jednou u COCO (e-shop a facebook). Součástí výhry je metalické psaníčko ve stříbrné nebo růžové barvě a 1 ks šperku dle výběru značky COD z e-shopu MMB a COCO.




Držíme vám palce při dvojité výhře a těšíme se na vaše tipy!:-)

+ Dominika

24 komentářů

  1. Zdravim Sarko,
    nejsem klasicky soutezivy tip,ale tenhle druh sperku ja muzu,tak proc ne.
    Mam rada sperky...no sperky je mozna nadesene,..ale mam rada asi nejvic naramky a to jednoduchych pudrovych,prirodnich ci hnedych tonu,treba copankovych a pletenych vzoru,nejvice z kuze at jiz bezove ci barevnejsi na leto,ci provazkove naramky s malou ozdubkou.Neco jako boho chic styl ci nadech indianskeho leta.
    Moje jmeno je Katka Muskova
    mail katerinamuskova@email.cz
    Dekujem za soutez a je vlastne jedno kdo vyhraje,preji ji tomu,komu udela vyhra opravdu radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejraději ze všech doplňků mám náramky. Ať už jednoduché stříbrné či zlaté, korálkové nebo kožené, ikdyž poslední dobou preferuji jednoduché stříbrné.
    Jmenuju se Gabriela a e-mail gabca395@sezna.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak i já zkusím štěstí..ze všech šperků mám nejraději náramky, které velmi ráda střídám..Nej barvičky jsou černá, šedá a barvičky laděné do modra..Můj nejzamilovanější je náramek trollbeads, který jsem dostala darem spolu s několika korálkami a postupně doplnila :-)
    Bára
    Pinosova.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Šárko, já se taky téměř nezapojuji do podobných soutěží, tohle je vlastně teprve podruhé, které se účastním! Ale zaujala mě proto, že mám ráda krásné věci a šperky k nim určotě patří, však víš. Nosím je tedy velice poskromnu a když už tak velice jednoduché a minimalistické nebo naopak ulítnu na jeden hodně výrazný šperk. Tvůj blog, eshop i facebook pravidelně sleduji už dlouho, tak jsem si teď do oblíbených přidala ještě i Coco Original design na facebooku, čímž jsem snad splnila jednu z podmínek soutěže. Nejvíc se mi momentálně líbí šperky ve zlaté barvě. Teď jsem jí nějak propadla. Obzvláště ty jemňoučké náramky jsou dokonalé! A ty bych právě uvítala i u Tebe v nabídce. Stejně tak náušnice, minimalistické kapky nemají chybu. Zkrátka momentálně co je zlaté, to mě táhne a už nějakou dobu pokukuji právě po jemném zlatém náramku k hodinkám, které jsem si nedávno pořídila v černo-zlaté barvě. Tak se na mě třeba teď štěstí usměje. Přeji krásné léto a hodně spokojených zákaznic.
    Barbora Grünwaldová
    grunwaldova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda jednoduché vintage šperky, ať už na sobě nebo na ozdobu v kuchyni :) Nejradši naušnice v bílé, růžové, černé a béžové barvě. Renata -rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, úžasný společný projekt! :-) Šperky jsou půvabné! Já nejraději nosím rozkošné pastelově barevné, nebo stříbrné- nejlépe hooodně třpytivé, což bych ostatně také uvítala i na eshopu- nějaký ten štrasový kamínek není nikdy na škodu ;-D Oba FB mám v oblíbených. Sandra- styx777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ma Maison Blanche - tak to ja môžem, mám rada Váš blog, na ktorý sa chodím dennodenne kochať.
    Držím palce a želám veľa spokojných zákazníkov:)

    Ericca Gabrielle
    ericcagabrielle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ráda jakékoliv šperky, které jsou jednoduché, ale zároveň ne úplně obyčejné:)
    Denisa
    denisa.harmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Šári, máš opět překrásnou soutěž. Nelze odolat, zkouším znovu štěstí. Já mám ráda šperky vůbec, ráda nosím hlavně náramky :))...
    Přeji krásné letní dny. Alena
    bublinka.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju bohaté řetízky a náhrdelníky se spoustou přívěšků, korálků atd :)
    Verča
    tookky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Prekrasna sutaz, krasna vyhra, co sa tyka sperkov, tak ja mozem v poslednom case nausnice a naramky a to vsetko v jemnej farbe a take nenapadne :)

    Krasny vikend prajem :)
    lucia.grolmusova@googlemail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Krasne darky, Sarko, a prima spolecny projekt!
    Ac mam sperky moc rada, posledni dobou nosim jen nausnice... Na plaz a pod olivovnik je to praktictejsi ;-) Ikdyz ted jsem se zapalila pro Liberty naramky, home made :-)
    Sdilim na mem blogu a preji krasne leto
    Anyzovka
    anyzovka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Nejcasteji nosim naramky vsemoznych velikosti a z nejruznejsich materialu. Libilo by se mi, kdyby se na eshopu objevily sperky z porcelanu. Jednoduche a pritom smrncovni, jako je Vas blog.

    Magdalena- magd.alena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Mám ráda jednoduché,většinou stříbrné šperky.Teď nosím hlavně náramek s korálky Trollbeads.Také bych uvítala porcelánové šperky:-)Barča
    Bauli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky, také se opět zapojuji do soutěže. Miluju všechny možné doplňky- nejvíc asi výrazné naušnice a pak také korálkové náramky -teď momentálně v neonových barvičkách. Coco má opravdu krásné šperky a už se těším, že si nějaký pořídím. Krásné léto všem Vlaďka.

    OdpovědětVymazat
  16. Mila Sarko, behem dne si retizky a naramky moc neuziji - pri starani se o maleho rostaka jsou spise rusivym elementem, ale kdyz si jednou za cas s manzelem nekam vyrazime, rada nosim stribrne sperky/hodinky a proto bych se pripojila s prosbou o rozsireni sortimentu naramku timto smerem :-) Jinak moc dekuji za prijemne cteni a fotky, ktere na svem blogu publikujete. Veronika (vetysak@gmail.com).

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Šárko,
    šperky mám ráda, ale vždy jen maximálně jeden dva kousky. Úplně nesnáším ruce plné prstenů a krk plný zacuchaných řetízků.
    Spíše tedy preferuji jednoduchost, ale nápaditost.
    Měj se moc krásně, Martina http://myhappyangels.blogspot.cz/
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den Śárko, šperky miluji, jsem totiž typická "straka" vše, co se třpytí musím mít:-)Ale samozřejmě platí všeho s mírou. Typ a materiál šperku volím vždy podle momentální nálady,sezony, oblečení ... různě. Ze všeho nejraději mám náušnice, náramky, různé přívěšky na klíče, prstýnky, nejméně asi řetízky na krk, ale když se nějaký krásně třpytí... stejně neodolám:-)
    Mějte se moc krásně, děkuji Vám za Váš blog a přeji Vám všem tady krásné léto
    Lucka, lucia.coccinella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Šárko, po takových špercích toužím. Chci si koupit nějaké pěkné hodinky a moc ráda bych je doplnila náramkem. Moc krásné věci máte v e-shopu... Hezké léto! Budu sdílet na fb :-)
    monika@vintagelover.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Už je to nějakých osm roků co nosím stříbrný řetízek na pravé ruce. Spíše preferuji jednoduchost. Někdy znamená málo více. Jinak, když někam jdu mám i jeden zlatý řetízek na němž jsou malé zlaté přívěsky. Jsou celkem čtyři. (srdce, delfín, křížek, medvídek) Všechny tyto přívěšky něco znamenají. Srdce lásku, delfín naději, křížek víru a medvídek dětství. Samozřejmě výsledek dolaďují hodinky. Na eshopu bych uvítala nějaké bílé náušnice třeba s peřím. A jelikož mám ráda hodinky, které mám už vyhlídnuté hodil by se mi na ruku nějaký perleťový náramek s odstínem do lososové barvy. Krásné léto, Lucie demlovalucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den Šárko, mám moc ráda orientální šperky, většinou si vozím naušnice a náhrdelníky z dovolených. Poslední dobou jsem přišla na chuť vintage šperkům a doplňkům, zrovna včera mi sestra koupila v sekáči užasnou vintage kabelku, to je taky takový malý šperk :-))

    Simona, habaskova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Mám ráda eleganci, trochu třpytu, ale vždy aby to ladilo s celkem. Můžou to být výrazné náramky a jednoduché šaty nebo naopak. Zkrátka něco, co nepřebyje to druhé a jen ho doplní.

    Andrea

    dolcevitaitaliana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den,
    moje šperky jsou rozdělené na roční období...Ještě loni jsem v létě nosila náušnice, různých tvarů a barev i materiálů, které jsem ladila s oblečením. Letos nosím jen pecky z chirurgické oceli, k tomu titanový snubní prsten a řetízek s písmenem M posázený zirkony...Jako doplněk miluju hodinky, kterých mám také několik, ale ty nosím většinou jen na jaře nebo na podzim (v létě se potím a v zimě mám většinou dlouhý rukáv). Celkově mě baví šperky, které mají nápad a něco vyjadřují...V eshopu Coco Original Design jsem jich našla nespočet. Třeba řetízek Be infinity nebo řetízek se srdíčkem a dvěma písmeny, který se mi zalíbil na FB a asi objednám...:) Na druhou stranu mě ale zklamala nabídka prstenů na obou eshopech...Není téměř žádná...:(
    Děkuji, Sabina svovsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Šárko,
    původně jsem se nechtěla zapojovat do soutěže, ale pak jsem jen letmo nakoukla o jaké šperky jde - no a nezbylo mi, než se přihlásit.:-) Ukázalo se, že nutně potřebuju něco ve zlaté barvě, nejlépe snad naušnice ve tvaru kapek, ty jsou úžasné. Díky za krásnou soutěž!
    Jana
    jaksebydli@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.