Moje letní osvěžení

Tohle popíjím celé léto! Mátu, meduňku, limetku, citron a kohoutkovou vodu ve skleněném džbánu od Broste, podobný jsem nutně potřebovala a hledala dlouho. Osvěží, pročistí a doplní tekutiny bez zbytečného cukru navíc po celý den... 

Láká mě vyzkoušet i vodu s okurkou nebo domácí limonádu, mmm... Jestli máte osvědčené tipy, sem s nimi!:-)




 Zítra mám rande s Domi a přivezu další krásné novinky, mezi kterými si také budete moci vybrat v naší PRÁZDNINOVÉ GIVEAWAY, která končí už ve čtvrtek! Připojit se stále můžete TADY.


Užívejte sluníčka a mějte se fajn.


16 komentářů

  1. taky si v tomto počasí dělám hlavně vodu s citronem a mátou,je to bájo osvěžení,mám na to spešl džbán od tescomy.ten má v sobě takovou chladící trubičku na led

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlazené nápoje jsem si pít úplně odvykla, ale teda taky dobrá vychytávka!:-)

      Vymazat
  2. Si mě těma fotkama děsně nalákala, já se odbývám "pouhou" čistou vodou. Je to rychlovka, ale když to vidím, tak se zbytečně ochuzuju o něco mnohem lepšího.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, bacha na to, obyč vodu už můžu jen vyjímečně:-D

      Vymazat
  3. Takéto pitíčko si dopriavame v lete často aj u nás doma s malými obmenami. Limetka alebo citrón, zázvor, medovka a med. Chystám sa urobiť domáce sirupy a namiešať si domácu limču, určite sa potom podelím o recept. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, se zázvorem bych taky mohla zkusit, i med můžu! Tak to se zestavím, skvělé, díky!:-)

      Vymazat
  4. Nádherné fotky a srší z nich pravé letné osvieženie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Tak me napadlo,ze kdyz z meho receptiku na zavorovku uberes med uplne a pridas vice stavy ze sladkych pomerancu,tak to bude take bez pridaneho cukru ci medu.A okurku zkus urcite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko to je skvělý nápad! Ale cukr taky přežiju:-D

      Vymazat
  6. Ty fotky na tom rozpraskaném stole nemají chybu. jinak u nás pijeme vodu s citrónem a bezovým sipupem, ještě že máme ty babičky...pěkný letní večer Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko děkuji, to je náš konferenční stolek, který beru střídavě na milost a nemilost. Jééé bezinky, mňam!!!

      Vymazat
  7. Ahoj Šári, to je také naše letní gusto, pijeme pořád, hlavně s čokoládovou mátou :)). My bychom si asi jako spolubydlící dost lebedily ;). Džbán je povedený a krásně se vyjímá na té desce stolu, ta první fotka nemá chybu. Pa a krásné dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko jak já bych s Tebou sousedila, chodila bych se k vám houpat:-). O čokoládové mátě slyším poprvé, co to jee? I Tobě má milá

      Vymazat
  8. Také tuto kombinaci piji celé léto, prokládám to i bezinkovým sirupem a občas i nealko mojitem či ovocným pivkem či střikem ;-)
    Moc mi chutná i rybízová šťáva, u nás rybíz zatím dozrává.
    Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  9. My už máme rybíz otrhaný jinak vše kromě střiku já také moc ráda:-)! pohodové dny

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.