Madam Stoltz A/CH 2013

Je to neuvěřitelné, ale podzimní a zimní kolekce skandinávských značek jsou už na světě! Jako první bych vám ráda představila Madam Stoltz, úvodní fotku jsem raději zvolila veselejší a ne tak temnou, přeci jen, ať si zima a tma od půl páte ještě počká;-)

Určitě mám zálusk na tuhle broušenou vázičku a svícen, tenhle návrat mě opravdu baví!


Také mě nadchl měděný tác a stylová mramorová prkénka, také zajímavé retro...


 Moc se mi líbí i opletené bílé květníky a lapička a lucerny a ...


 Zato trend lidských lebek a pistolí je na mě trochu moc i když polštářek vypadá opravdu nevinně...


A jsme u Vánoc... Bronzové kouličky jsou náherné!


No a peříčka, najdete je letos v každé kolekci v různých obměnách...


Rozkošné domečky, které mi připomínají jinou skandinávskou značku:-)....


Zajímavá lucerna s lomenými plochami...


A těmhle krásným lesním kalíškům se srnečkami nejspíš taky neodolám...



Jak se vám líbí? Madam má s novou sezónou i nové webové stránky, které se díky velkým fotkám à la Tine načítají poměrně dlouho:-(. Nový katalog si můžete prohlédnout kliknutím na obrázek. Kdybyste si něco přáli objednat, dejte mi vědět;-)

http://madamstoltz.dk/


Pohodový středeční den.

11 komentářů

  1. Šárko mě teda nejvíc zaujala ty peříčka v bílé barvě. Bronzová není až tak moje nej barva dávám přednost té bílé a stříbrné. Lesní kalíšky nemají chybu... moc se mi líbí trend s potisky zvířat. Těším se na novinky až budou na eshopu. Krásný den L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se taky moc těším, ještě ale do září musíme vydržet;-). Děkuji za návštěvu Lucie

      Vymazat
  2. Ta lucerna, aaach, a ty kalíšky, aaach, a vázička, a domečky....... Všechno krásné - krom těch lebek, to mě taky nebere. Tohle mě moc baví - ty nové kolekce - horší je to jejich "časování" - podzim a zima - fuj, nebrat! Díky za krásné nakouknutí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, přesně, je to opravdu čím dál dřív!:-) Zatím užívej léta, paa

      Vymazat
  3. Lovely collection :) I adore those small houses and I am a big fan of cushions :) actually I would take all of those things :P
    I think IB Laursen has already launched winter collection, too :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Welcome, yes, I agree. And Broste has already, it will be the last one:-)!

      Vymazat
  4. Safra, to už abychom pomalu mysleli na Vánoce :-) Peříčka jsou dokonalá!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.