Ma Maison Blanche v Bohemia Living

Moji milí čtenáři,
právě vyšlo nové číslo internetového časopisu Bohemia Living, kde najdete spoustu letní inspirace a také rozhovor se mnou spolu s fotkami, které nejspíš moc dobře znáte. Snad se vám bude líbit obojí a třeba se o mě dozvíte i něco nového;-)







Hezkou sobotu.

10 komentářů

  1. Šári článek se moc povedl moc tě zdravím Miky

    OdpovědětVymazat
  2. Šári,
    já už to četla i viděla a nádhera .... úžasně jsem se pokochala ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, nic nového, ale vše hezky pohromadě;-)

      Vymazat
  3. Šári, už jsem to ráno jen tak rychle proletěla, a zjistila, že tam jsi:)Tak teď jdu číst. Pa a hezký večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani doufám, že jsi si to užila:-D, měj se fajn

      Vymazat
  4. Šárko, moc pěkný článek, četla jsem ho v novém čísle jako první :). Je hezké, že co se v Tobě ozývalo už od dětství, Ty dál krásně rozvíjíš a tím směrem se i realizuješ ;). Posílám moc pozdravů, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, no tak to jsi si u mě fakt šplhla, to se pozná virtuální kámoška:-D. Někdy si člověk myslí, že je úplně mimo, ale někde jsem četla, že naše životní profese je obravdu to, o čem jsme snili už od malička, tak na tom makám!;-)

      Vymazat
    2. :D, no, teď koukám, že jsem to napsala jak šplhoun obecný :))). Ale taková už je prostě písemná komunikace .. Ráda si počtu o tom, co/kdo mě zajímá ;).Tak makej, makej, držím palce!

      Vymazat
  5. Gratuluji za článeček, moc krásně se to četlo! Jen tak dál milá Šárinko, fandím ti.
    Tvoje fanynka Sandra

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.