Letní kontrasty

...tentokrát v podobě módních kousků, které mi nedají spát! Také máte svoje horké letní tipy? 

Já svádím vnitřní boj s krajkami a trojúhelníky (nejen v módě), nemůžu si prostě vybrat, takže ideálně obojí! Smetanová krajka v kombinaci s černou kůží a cvoky, proč ne?:-)

Vedou u mě krajkové šortky, které si stále zdráhám pořídit. Nejspíš bych si je vzala třikrát a dost, ale takový top by taky vůbec nebyl k zahození! Okované boty zatím nemám, nejspíš ale vyhrajou klasické černé lodičky, které jsou univerzální a v šatníku mi překvapivě chybí...


 Kdybych si měla zopakovat svatební den, tak jedině v tomhle! (S tím stejným ženichem samozřejmě:-))

A ke krajkám a cvokům by to chtělo taky novou kabelku, peněženku, botičky... Michael Kors a Tory Burch jsou těmi správnými adepty. OK jedna MK kabelka mi zatím stačí, ale hodinky z růžového zlata bych brala okamžitě!

Vždycky si říkám, že vydržím a počkám si, jenže znáte to...;-)

Dobrou noc a sladké sny.

10 komentářů

  1. Často se nadchnu pro "extravagantní" věci a i když se občas odhodlám je koupit, málokdy se je odvážím vzít na sebe nebo není ta správná příležitost... takže ve finále sázím na "klasiku" a kvalitu :-)
    Tory Burch balerínky mám přesně ty samé, super se v nich chodí a hodinky se mi túze zamlouvají ;-)
    Dobrou noc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má milá, spadla jsi mi do spamu:-(. Je fakt, že m´dní výstřelky se ani kolikrát nestihnou unosit, takže se u nich taky často rozmýšlím i když mě moc baví. Mmm, tak to závidím!:-) Krásné léto a děkuji za návštěvu!

      Vymazat
  2. Je to všechno tak...neprvoplánovitě sexy, tak něžné a zároveň rebelské a zdá se, že to všechno budu muset mít!
    Tedy já si na tobě dokážu krajkové šortky živě představit a přimlouvala bych se, abys je nosila pořád (třikrát je málo) ;-).
    Byla jsi překrásná nevěsta už na poprvé, ale chápu - když vidím šaty z fotky, člověk by se vdával do minuty znovu ;-).
    Měj se krásně a přeju úžasuplné léto.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Vivi, no Ty mi krásně přeješ, promyslím to;-). Děkuji za milé zastavení se, i ty užívej letních dní!

      Vymazat
  3. Sarko,mas jedinecny vkus a i kdyz vse neni uplne salek me kavy,ale o tom to je,ze mame kazdy rad neco jineho,tak romanticka krajka v decentnejsich davkach se me libi,hlavne napr na castech obleceni.Ale co me dostalo je fotka tvych pripadnych svatebnich satu,myslim tim nejen saty,ale celkova fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko děkuji, každá jsme jiná, hlavně, když jsme svá;-). Ano, fotka jse fantastická, musela jsem se podělit!
      Krásné léto

      Vymazat
  4. Je ahoj! Balerinky TB z fotky mam a jsou super! I tasku MK, tu svetlou s potiskem posmen a pak hnedou, kterou mas?, tech nikdy neni dost co...:-))) mas to krasne zkombinovane! A ty svatebni saty...musis proste udelat jeste jednu svatbu pro nas a ty saty si vzit! Uplne te v nich vidim! Posilam pozdrav z dovolene!! Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je milé překvapení, že koukáš na blogy je znamení, že odpočíváš, doufám:-D! Škoda, že TB nemají u nás, poslání z Ameriky mi nedopadlo, tak vyhrály Pretty B. Já mám hnědou, jsou fakt úžasně nadčasové. Haha, na svatbu jdu jako host koncem prázdnin ve svých svatebních šatech (musím si je ještě užít), ale k nim budou ty pyramidky!:-D
      Díky za zastavení se a hezky užívej:-*

      Vymazat
  5. Krásne kúsky a svadobné šaty, tak tie sú unikátne. Michael Kors u mňa tiež vedie.Má krásne kabelky a peňaženky. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, tu peněženku bych také potřebovala!:-) Pozdravy posílám...

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.