Broste A/W 2013

Myslím, že po velkých vedrech trocha ochlazení neuškodí. Nový katalog Broste s kolekcí pro podzim/zimu 2013 můžete prolistovat, pokud jste ještě neviděli a prohlédnout si fotky s překrásným stylingem od Line Klein;-).



 Tahle je podle mě nejkrásnější! Parůžky namáčené v barvě i měděná hruška určitě budou...


 A tác, který je hezčí s ornamentem od Madam nebo tečkami od Broste?:-)


Úžasným minimalistickým svícnům také neodolám...


 A peříčkům s ombré, wow!


 Utěrky se moc povedly, že?:-)

Moc se mi líbí transparentní box na šperky nebo různé předměty...


 A textil v barvách podzimu....

http://brostecopenhagen.com/

 Katalog Broste ZDE, kdyby něco, pište. Objednávám, jakmile to půjde!;-)

Mějte se!



13 komentářů

  1. Krásné! Já bych šla do hrušky a do peříček určitě taky. Už se těším až budeš mít v eshopu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru dnes mi dodavatel říkal, že něco už je vyprodané a to ještě ani není oficiálně dostupné, tak se modlím!!!

      Vymazat
  2. Niet čo dodať! Krásne záležitosti, naozaj! Šárka, skôr než niečo objednám, ako si na tom s kúpou marockého pufu? Ideme do toho?
    Krásne dni Ti prajem, drahá ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Jani, moc ráda Tě vidím! Obávám se, že mám teď opět smůlu, musela jsem nutně investovat do jiné záležitosti:-(. Já se snad nedočkám!!! Ale jestli bys ho chtěla už teď, na mě se vázat nemusíš;-)

      Vymazat
  3. Šáry já bych byla také pro hrušku a jablíčko, beru obojí:-) Jinak moc krásný katalog, už aby byl podzim:-D Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, mně se taky moc líbí;-). Katalog je letos celkem světlý a vzdušní na tu zimu...

      Vymazat
  4. Ty utěrky jsou dokonalý! Dají se někde koupit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ztím bohužel ještě ne, nová kolekce bude dostupná na e-shopu až po prázdninách;-).

      Vymazat
    2. Tak to už aby bylo po prázdninách :-))

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.