Barva mědi

Trend měděných doplňků pokračuje a udává hlavní směr i v další sezóně! Líbí se vám a dokázali byste si představit mít nějaký ten měděný kousek doma nebo zůstáváte u stříbrné barvy kovu?

Já moc nadšená nejsem, potom, co jsem přestříkala vše na zlatou, můžu stříkat znovu:-). Interiérové trendy se začínají měnit každou čtvrtsezónu stejně jako ty módní.

Uvidíme, jestli podlehnu, ale alespoň se těším s krásné inspirace...







Zlatá, měděná nebo stříbrná?:-)

via Pinterest


Mějte báječný víkend!


24 komentářů

  1. Šári, jsem na tom podobně s tím stříkáním, já zase mám všechno Bronze:-)...ale to je podle mě podobné té měděné. Jinak mně se líbí všechny, ale všechny dohromady mít nemůžu, tak asi střídat:-) pa a krásný víkend!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, tak teď si nejsem jistá tím rozdílem! Je to fuk, odstíny jsou podobné. No právě, to je potom dilema:-D

      Vymazat
  2. Ja klidne i kapicku zlate,ale vice asi stribrnou,ovsem vse nejlepe s patinkou,takze trochu jina varianta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patinu rozhodně počítám, díky ní věci totiž nestárnou;-)

      Vymazat
  3. Já už hrozně dlouho pokukuju po tom měděném lustru a tuze bych ho chtěla do jídelny :-) Ale má to "jenom" dva háčky... jednak si nejsem tak zcela jistá že by se do našeho interiéru stopro hodil a pak přímo nad stolem nemám elektřinu :-/ Ale líbí se moc! :-)
    Krásný víkend, Šárko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, lustrů a lamp je v mědi spoustu, to by byla krása! No, obojí se dá řešit;-)...

      Vymazat
  4. První foto je perfektní! Měděná je moc hezká, určitě se na podzim po něčem ohlédnu. Děkuji za inspiraci Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko nové kolekce se mědí hemží, těším se!:-)

      Vymazat
  5. Šári, co mi to děláš! Když už mám jakž takž všechno do šeda, stříbrna..., tak vyrukuješ s mědí a já zjišťuju, že vůbec, ale vůbec není tak špatná, naopak. Myslím, že by se jí u mě taky líbilo a já mám o čem přemýšlet :) . Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marionetko, vždyť říkám, že už je bytový design horší než móda, kdo má tolik krásy naráz vstřebávat a pořád všechno měnit!:-D Děkuji, že jsi se zastavila, moc zddravím

      Vymazat
  6. Ahoj Šárko, příspěvek je pro mě velká mlska pro oči, mám měděnou v plánu na podzimní dny a kousek možná i na pár letních, pokud se k tomu "tvoření" někdy dostanu :). Ta pírka jsou úžasná, jako vždycky úplně jednoduchý nápad vede ;). Krásný víkend, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti peříčka mě baví pořád. Po měděném spreji jsem ještě nekoukala, někdy mi všechno tááák trvá! No jestli něco vymslíš, budu se těšit;-)

      Vymazat
  7. Také jsem si ji poslední dobou zamilovala...především tedy na nádobí! :-) Hrnce a pánve s barvou mědi vypadají naprosto skvostně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandři to je naprostá klasika, která zaplaťpánbůh naštěstí nevyšla z módy. Hlavně vystavovat, vystavovat:-D!!!

      Vymazat
  8. Líbí! Ale nevím, jestli bych to doma zvládla mít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru v minimalistické podobě a minimální míře si to dokážu představit;-)!

      Vymazat
  9. Hezký večer Šárko! Konečně jsem se k tobě propracovala, moc se mi líbí tvoje letní knihovna i snídaně - hrnečky jsou parádní a nad dobrou marmeládku na kousku dobrého pečiva fakt není...
    Měď je v módě - pro mě to je taková ta barva podzimu, prozářeného podzimu sluncem...
    Měj se krásně, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, ráda Tě vidím a moc děkuji za pochvalu. Tenhle odstín jsi popsal nádherně, jen na ten podzim si ráda ještě počkám;-). Užívej léta, paa

      Vymazat
  10. no toť otázka,pěkné jsou všechny ? líbí,ale jestli můžu tak já raději tu stříbrnou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko já mám stejně taky stříbrnou jako základ, ale láká mě stejně:-)

      Vymazat
  11. Veľmi zaujímavé kombinácie farieb. Medená je skvelá, i keď to nie je môj štýl. Ale vyzerá to výborne, najviac sa mi páči fotka s pierkami. Maj sa krásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, ale ty měděné hrnce, coooo?:-D

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.