Změna je život:-)

Moc vás zdravím!
Po delší odmlce, kterou jste jistě zaregistrovali. Byla způsobena změnami v mém životě, které nabraly celkem rychlý spád. Věřím, že to budou změny příjemné a pozitivní pro vás i pro mě a budeme mít teď na sebe mnohem víc času a přinesou spoustu nové energie i inspirace!:-)


Zatím moc děkuji, že jste to vydržely a brzy paa,

17 komentářů

  1. Jeee,to by bylo krasne,jen s tim casem by to pak bylo spise opacne nez vice,ale to neva,necham se prekvapit.

    OdpovědětVymazat
  2. Šári,
    ty tajemnice, tajemná ... tak nás nenapínej ... mě totiž při čtení tvého příspěvku napadlo úplně to stejné co Roque ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem napnuta jako struna...stehovani...zmena prace nebo mimi?;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko,přeji hodně štěstí,ať jsou zprávy jen pozitivní.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mě napadá to stejné... dlouho nás nenapínej... jsem ženská zvědavá :o)
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda holky, vy byste mě pořád oplodňovaly:D Mimi zatím asi nee, ale odešla jsem z práce, takže doufám, že se budu moci Ma Maison Blanche věnovat naplno!;) Mirjanka má bod!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost! Tak hodně štěstí..

      Vymazat
  7. Ahoj Šarko, to je super :) ty seš hrozně šikovná, uvidíš, že to bude ultra pozitivní změna. Přeju hodně štěstí na nové cestě a těším se na případnou spolupráci.

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, přeju do Tvých další dnů všechno dobré :).

    OdpovědětVymazat
  9. jezis a ja se lekla nejake hruzy, no jeste ze uz je pravda venku :) drzim pesti na volne noze!! a tesim se na zaplavu prispevku hihi .)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mě napadlo mimi, tohle ovšem taky super.) Všem takovým změnám fandím:)

    OdpovědětVymazat
  11. Šári, taky gratuluji a přeji hodně štěstí!!!! a moc se těším, že zase budou krásné příspěvky! JANA

    OdpovědětVymazat
  12. No, napadlo mě to, co většinu dam předem mnou :o) Ale i tak, přeji hodně úspěchů, radosti z práce a vůbec, měj se moc hezky, Šárko!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Děvčátka děkuji vám za podporu, doufám, že se z blogem už fakt polepším!!!;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji k tomuto nelehkému rozhodnutí a přeju ať se daří! Můj scénář znáš, tak fandím, ať pokračuje stejně .)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.