Všechno co potřebujete je...

..čaj, který jsem vyměnila za čokoládu a teplé ponožky ke kterým jsem přidala Pinterest. Jak léto rychle přišlo, tak zase odešlo, ale věřím, že se zase vrátí! Vždyť už jsem ho snesla dolů z půdy, abyste viděli, že fakt nekecám... Já na tom dělám...;-)





Pohodový pondělní večer, mě najdete TADY.

8 komentářů

  1. bielu zbožňujem takže sa tu budem cítiť dobre :) pekný blog, sledujem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za tip, zastavím se;-)

      Vymazat
  3. You have beautiful blog and eshop. Do you take international orders?

    Maya
    http://jiloeastdesign.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello Maya, welcome and thank you for your interest. We are sending our products only to Slovakia.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.