Sobotní snídaně

Představuji vám mou dnešní snídani, musela jsem vám tu nádheru vyfotit!:-) Tuhle nejznámější francouzskou sladkost makronky snad ani nemusím představovat. Kdo jednou ochutná, podlehne navždy.

Poprvé jsme je doma pekli na zkoušku před svatbou - růžové s višňovou náplní. Tvarově se nám zrovna moc nepovedly, ale chuťově byly vynikající. Ve svatební den už vypadaly mnohem lépe, jenže nám je bohužel v restauraci špatně uskladnily a večer z nich byla jedna velká lepenice:-(...


Koupit je můžete u Paula  i v e-shopu ZDE

A tady skvostné video, jak na ně:-)



 Má sestra prostě ví, jak mi udělat radost. Díky zlato!:-*

Krásný víkend!

24 komentářů

  1. Příznám se, že já nepodlehla :-( Nechutnajjí mi :-( Ale jsou báječně fotogenické :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baru, no jsou hodně sladké, stačí malinko. Jj, fotogenické, dekorativní, barevné... Hezký víkend!

      Vymazat
  2. Teda Šáry vy mě snad čtete myšlenky, když jsem se vrátila z Paříže tak jsem všude možně sháněla makronky , ale nesehnala ....tak teď už konečně vím kam na ně. Jsou luxusní a krásně balené. Nejsem bůhvíjaká kuchařka, ale zkusím si na ně troufnout a pak třeba překvapím snídaní do postele manžela :-) ...Ještě mi v Paříži učarovali čaje KUSMI TEA - výborná chuť a krásné plechovkové balení...ale taky jsem nikde v ČR nesehnala - nevíte kam na ně? Jinak výprodeje super, už jsem poslala objednávku. Přeji krásný víkend Vlaďka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko dnes jsem je dostala k svátku i doma upečené!;-) No tyhle čaje, to je taky skvost sám o sobě. U nás jsem na ně zatím nenarazila. Jdou koupit na jejich oficiálních stránkách také přes e-shop, možná by je mohli mít i v Praze v nějakém specializovaném obchůdku. Kdyby jo, taky bych nakoupila!;-) Také pohodový víkedn a děkuji za objednávku!

      Vymazat
    2. Ahoj holky, tak jsem na ty Kusmi čaje konečně narazila v Praze - mají je v obchodě Silkwood v Jámě, v Praze, kousek od Václaváku. Docela velkou nabídku a prý budou mít po novym roce i eshop, tak super. Ceny stejný jako ve Francii, jsem nadšená! H

      Vymazat
  3. Šári, všechno nejlepší k zítřejšímu svátku !!! ... Dostala jsi "sladký" dárek ... já jsem makronky ještě nikdy nejedla, ale odevšad na ně slyším jenom samou chválu ... asi neodolám ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki děkuji, rozhodně jednou vyzkoušej, stojí to za to;-)!

      Vymazat
  4. Přidávám se s gratulací, sestřička je moc milá.) To, co se s makronkama stalo na svatbě bylo teda velmi nemilý, ale soudě podle fotek to byla snad jediná nevydařená věc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri též děkuji, no předtím jedna pohroma stíhala druhou, takže tohle byl už fakt jen minimráček;-)

      Vymazat
  5. Šárko,
    makronky jsou úžasné! Minulý týden jsem v Paříži vyzkoušela ty pravé, francouzské... mňam... nejlepší jsou citronové, vanilkové a pistáciové :o))
    Škoda, že u nás je Paul jen pro pražáky :o(( E-shop sice mají, ale rozesílají jen po Praze... tuším, že než by došly na Moravu, bylo by po nich :O((
    Měj se pěkně
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, mňam, citronové musejí být úžasné! Pistáciové nám moc nepřišly výrazné. Nojo, to je škoda, mně je sestra vezla vlakem 120 km jako nejcennější poklad!:-)

      Vymazat
  6. Šárko, ještě jsem neměla tu čest ochutnat, ale vypadají fantasticky. Viděla jsem různé recepty na makronky. Třeba i levandulové... Musím ochutnat... Prima večer. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie je to úplná věda, ale doporučuju:-). Krásné léto!

      Vymazat
  7. Sarko ja podlehla neskutecnym zpusobem.Od Paula jsou proste top.Nikdy nevim kterou zacit a kterou skoncit.Zboznuji to prvni krupnuti a jak se pak rozplynou na jazyku hmmmm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vladí, je to fakt, na první dojem nic a pak když se rozpouští, mmmm. Děkuji za zastavení se:-*

      Vymazat
  8. ŠÁRINKO, MAKRONKY VYPADAJÍ BÁJEČNĚ UŽ DÍKY KRÁSNÝM BARVIČKÁM.
    VÝBORNÝ NÁPAD NA DÁREK.

    K DNEŠNÍMU SVÁTKU TI PŘEJI VŠE PĚKNÉ A PŘÍJEMNÉ. ZKRÁTKA, VŠE NEJ!
    MĚJ POHODIČKOVÉ PRÁZDNINY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bohdanko, i Tobě, moc mě těší, že jsi se zastavila! Děkuji

      Vymazat
  9. Makronky miluji :o)jsou naprosto úžasné...Šárko, děkuji za milou návštěvu u mne a přeji všechno jen to nejlepší k dnešnímu svátku :o)zdravím, Soňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soňo já též děkuji:-). A jsem ostuda, dlouho jsem nebyla!

      Vymazat
  10. Jsou výborné,ale na mě hodně sladké, takže podlehnu tak jednou za dlooouhou dobu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No obzvlášť tyhle velké stačí k obědu. Já jsem na sladké, takže mě to neva, ale půl dne jsem do sebe nedostala nic jiného:-D

      Vymazat
  11. Páni, to video "jak na makronky" vypadá tak božsky. Ještě jsem je nikdy neochutnala, ale chtěla bych. Že bych se odvážila vkročit do kuchyně a pokusit se o ně? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rony vítej a pozor, jsou tam i další!!! Já se s kuchyní nekamarádím, z konzistencí může být problém, ale chuťově se povedly vždycky. Hodně zdaru;-)

      Vymazat
  12. Milá Šárko, myslím, že jsi první člověk po dlouhé době, který makronkám neříká makarony :-D. Ach tvoje fotky prostě miluju k zbláznění. Hned jsem začala v e-shopu u Paula dávat do košíku všechny možné dobroty, až pak mi došlo, že možnost objednávky je jen pro pražské. Kdybych nebyla v jižních Čechách tak spokojená, přísahám, že bych se okamžitě odstěhovala do Prahy a u Paula bych byla den co den ;-).
    S láskou Tvá Vivi

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.