Páteční

Tááákže dnes alespoň na dobrou noc pár fotek z Instagramu z dnešního pracovního výletu. Loňské léto nám uteklo tak rychle, že si to letošní chceme užít alespoň o víkendu, kdy hodíme práci za hlavu a vyrážíme na výlety obvykle na české hrady a zámky, které milujeme. Tenhle snad ani nemusím představovat, dnes jsme sice nahoře nebyli, zato jsme si to užili na návštěvě v podhradí...


Cestou jsme se také zastavili ve Snelu, bohužel jen na rychlo, ale i tak to byl zážitek. Pokud hledáte originální solitéry s nádechem orientu, rozhodně doporučuji navštívit!;-)




Teď mě čeká na e-shop vložit novinky od Lily Loly, Broste a Coco Original Design, které konečně dorazily a určitě se můžete těšit i na další giveavay!:-) No a konečně musím nafotit nějaké to nové deko u nás doma, jak pořád slibuju!!!


Pokud jste dočetli až sem, mám pro vás tohohle nádherného budhu z venkovní expozice, jehož soška je u mě na wishlistu dlouhou dobu. Fotku jsem upravovala pomocí skvělého internetového prográmku Pixlr, díky kterému vytvoříte všechny tyhle krásně kýčovité efekty a samozřejmě, že tady je za odměnu na něj odkaz:-):
http://pixlr.com/o-matic/ Je jednoduchý a nemá chybu!

Užijte si víkend a opět děkuji za vaši přízeň a podporu, která je pro mě rozhodně velkou motivací:-*.


5 komentářů

  1. Ahoj Šári, měla jsi krásný výlet ;-) Prográmek používám a je skvělý!
    Krásný záhlaví;-)

    Měj se nádherně a těším se na všechny novinky ;-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lenničko,
      moc Tě zdravím!!! Oproti Photoshopu je to fakt neskutečná rychlovka;-). Záhlaví by už chtělo obměnit, ale znáš to... I Tobě krásné léto má milá

      Vymazat
  2. Ahoj Šári, netušila jsem, že v Praze existuje takové místo, kde je "INDIE"....
    tam bych jednou moc ráda vzala mámu, protože to by padla na zadek.

    Děkuji za výlet a budu se těšit na nový newsletter z tvého úžasného Obchůdku.

    Sandra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Sandři, určitě to stojí za to, je to centrum orientu;-). Zatím paa

      Vymazat
  3. Víkendové výlety na hrady a zámky taky miluju. Naposledy mě doslova dojal Spišský hrad na Slovensku. No je pravda, že v květnu jsem měla tři víkendy pracovní :-( A jsme u toho mého posledního tématu na blogu :-) Vydržím "sekat latinu" měsíc a hotovo. Každopádně Tobě Šári držím pěsti, ať vše dopadne dle Tvých představ!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.