Májová giveaway - VÝHERCE!

Milé dámy,
už se jistě nemúžete dočkat! Nebudu vás déle napínat, výherkyní testovací sady minerální kosmetiky Lily Lolo se stává...


Helenka z blogu helen´s home hele´n sworld! Heli mooooc gratuluji a doufám, že se Ti tak novinka podaří pořádně otestovat;-).



(52 bylo vašich komentářů bez těch mých a zdvojených, v pořadí blog a facebook)

Všem vám velmi děkuji za účast a všechny vaše tipy, které mi opravdu pomohly. Jsem ráda, že jsem tak poznala i další nové tváře:-). No a pro ty, které nevyhrály zase určitě něco lákavého vymyslím!
Hezkou neděli.

9 komentářů

  1. Gratuluji vítězce, vyhrála opravdu krásnou cenu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Heli gratulujem k vyhre...uzi si ju ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Helenke gratulujem a dúfam, že sa podelí o skúsenosti s novou kozmetikou:)

    OdpovědětVymazat
  4. Helence moc gratuluju a tobě Šári děkujeme za parádní giveaway .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Helence velká gratulace a tobě Šárko díky za takovou soutěž.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. No já nevěřím vlastním očím!!!!! Mám obrovskou radost! Šári, moc děkuji a těším se!
    Udělala si mi krásnou neděli. Přeji ji i tobě!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Heli jsem v zástupu gratulantů a prosím písni mi adresu! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Helenke zo srdca blahoželám.Vďaka za súťaž Šárka. Andrea

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.