Léto u nás

I teď zůstávám věrná ornamentálním vzorům, vypichované keramice, která se mi poslední dobou moc líbí a bílé barvě, i když přes léto a podzim obvykle volím tóny béžové. Takže tohle malé deko není ničím nové...


Vždy mám ráda doma kousek zeleně. Na dvorečku máme stále jenom plevel, písek a suť, ale nikdy by mě nenapadlo, jak krásně bude vypadat tenhle zelený květ bodláku!


Pokaždé si z cest vozím kameny a mušle, možná to taky děláte. Jsou pro mě nejkrásnějším suvenýrem...


Stejně tak si už zvykli moji blízcí, tak v jsou v tomhle malém zátiší vlastně velké vzpomínky z několika kontinentů. A já si moc přeju, aby se mi i letos podařilo nasbírat další;-)...




Přeji vám báječné léto plné sluníčka, které se nám doufám moc schovávat nebude, hezké vzpomínky a šťastné návraty domů!


10 komentářů

  1. Moc hezké, taky si ráda vozím kameny. Při cestě z Kanárských ostrovů to bylo docela komické, kufr měl o 8kg navíc, no nechte tam ty nádherné černé lávové kameny, dokonale obroušené do různě velkých vajíček :-) , naštěstí mi je nevyhodili a já si je vítězně dovezla domů. Pěkné léto, Šárko. Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko děkuji, no mám to stejně, do letadla pak musím počítat:-). Pohodové léto i Vám!

      Vymazat
  2. Krásne Šárka. Bože ako ty to vieš krásne skombinovať. Aj ja mám nejaké kamene z ciest a dokonca jeden biely v tvare srdiečka, ktorý mi našla dcéra, keď bola menšia. Musím ich vytiahnuť. Dík za pripomenutie.Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji! Vytáhni, pak se přijdu podívat;-)

      Vymazat
  3. Šárko, Ty to tak umíš... Krásná letní dekorace a ty fotky, ach! Hezké léto! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni červenám se:-*. Hlavně, aby se to léto zase vrátilo! Užívej, paa

      Vymazat
  4. Bodlák s baculatou vázičkou jsou super, krásně se doplňují! Celé aranžmá je krásné, čisté. A tvé fotky a koláže ♥
    Krásné bílo-černé léto, Šárko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anýzovko, mnohokrát děkuji, moc mě těší, že se líbí!:-*

      Vymazat
  5. Šári, nádherné fotky .... a úžasné dekorace .... přeju ti krásné léto .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, moc děkuji:-* I ty užívej, snad bude sluníčka a tepla dost!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.