V ložnici...

 ...u postele potřebuju mít spoustu věcí - lampičku, papírové kapesníky, kosmetiku, telefon, knížku, andělské karty a tak dále. Proto bych nutně potřebovala noční stolek s úložným prostorem. Jenže... na takovéhle drobnosti není čas, takže to momentálně řeším skládacím plechovým stolkem Broste a pod postelí černou vyplétanou krabicí z Ikea, do které se vejde zbytek.


Trošku jsem si to zůtulnila drobnostmi s ornamenty - smetanovým sametovým polštářem od Madam Stoltz, plechovým stříbrným tácem z bazaru a keramickou vykrajovanou mističkou od mamky, do které ukládám moje zlatíčka. Pletený obal na papírové kapesníky mám od tchyně a paví peří taky, které vypadá tak vznešeně!





Krabici s praktickým uchem naleznete TADY



A co vy musíte mít nutně po ruce? 
Když budete mít chuť, napište;-) Jinak krásný víkend!

25 komentářů

  1. To je nádhera! Vždycky máš všechno tak krásně naaranžováno. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano děkuji. Skládání a přešupování věcí, to je prostě moje;-)

      Vymazat
  2. Dobré odpoledne, na mém toaletním stolku nesmí chybět kvalitní francouzská kosmetika, lampička, kvalitní kniha, a samozřejmě telefon:) drobné věci mám uložené pod stolkem. Krásný den,Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Lucie, díky za kvalitní výčet:-). Hezký víkend a děkuji za zastavení se

      Vymazat
  3. Šárinko nádherné fotky jako vždy nádherně nadekorované ,čisté no prostě krása...miluji tvé fotky!
    přeji krásný zbytek víkendu!
    P.S.Ten polštář je dokonalý nutně ho budu potřebovat...
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, moc děkuju, to mě těší. No, pomáhá mi i Photoshop;-). A jestli se budeš chtít zastavit na e-shopu, napiš mi, připravujeme slevový program pro věrné zákaznice, snad brzy bude;-). I tobě hezkou neděli

      Vymazat
  4. Šári .... nádhera .... ten stolíček je parádní .... asi jsem se do něj zamilovala .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki děkuju, na odkládání nezbytností ideální;-)

      Vymazat
  5. Momentálně jsem se musela uskromnit, protože se k mé posteli bohužel noční stolek nevejde, takže teď spíše hledám variantu, která by mi ho nahradila, ale jinak se neobejdu bez lampičky, voňavého mejdlíčka Lothantique, mých osobních talismánků - kamíneku, mušličky z Baham a vážky. Každý večer si při čtení knížky rozsvítím i svíčku. A samozřejmě nesmí chybět budík, který sice nahrazuji telefonem, ale aspoň jako dekorace :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Ty máš i blog?! Kamínek to mám vlastně taky - tygří oko. Svíčky raději na komodě, abych v posteli neuhořela:-D Děkuji, že jsi se zatavila!

      Vymazat
  6. Šárka, nádherné fotky a ten kútik si vyriešila elegantne. Na čo by Ti bol stolík s odkladacím priestorom? To až keď Ťa náhodou táto nádhera omrzí. Ale mňa by teda tak skoro neomrzela. Máš to nádherné, všetko po ruke a ešte to aj krásne vyzerá. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Reni, máš pravdu, dekorování miluju. Jen mě všide štve ten prach, jak ještě nemáme dodělané úložné prostory:-( Moc děkuji, těší mě, že se Ti mé provizorium líbí:-*

      Vymazat
  7. Nádherné! Nejvíce se mi líbí polštář, od té doby, co se objevil na shopu, o něm neustále přemýšlím, tak bych měla jednu otázku. jJe čistě bílý, nebo jde do smetanova? Díky moc, doufám, že bude zdobit i nás dům. :)Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chi, odpovím si sama, protože jsem evidentně nepozorný čtenář - odpověď je již v postu, takže se omlouvám. .)

      Vymazat
    2. Pavlo nestíhám odpovídat, ano, je smetanový s šedým potiskem;-). Děkuju za pochvalu:-*

      Vymazat
  8. Tak to je hodně povedené provizorium. Vypadá to skvěle! Taky noční stolek potřebuju, ale já to zatím neesteticky řeším odkládáním na zem. Stydím se.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri díky:-). Můj drahý to neřeší, stolek nestolek, bohužel má ustláno i pod postelí:-D

      Vymazat
  9. Umíš si kolem sebe udělat hezky, to je jasné Šári. Ta krabice je parádní, myslím, že by se mi taky hodila (a ne jedna :o))
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helí, děkuji. Krabice i stolky máme po dvou, ale taky bych jich brala víc, úložných prostorů není nikdy dost! Jsi hodná, že si na mě vždy najdeš chvilku:-*

      Vymazat
  10. Dokonalá v každom detaile, vždy u teba obdivujem ako máš všetky doplnky ale aj každodenné veci perfektne zladené. .... pohodový nedeľný večer ti prajem. Renata

    OdpovědětVymazat
  11. S nočními stolky je potíž. Na trhu jich praktických a krásných moc není. Myslím, že tvoje prozatímní řešení splňuje obojí. Já jsem minimalista, potřebuju jenom knížku a krém na ruce, víc se mi na ten můj pidi ani nevejde. Tak hezké usínání .)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Šárka, great pics, as always.
    Best regards,

    Kasia

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezký blog!Hned si přidávám do sledovaných:-)Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Sarko, no krasa, dokonale sladene! Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  15. Šárko, ložnička super! Tady jde krásně vidět, jak moc záleží na doplňcích. Polštář jsem ráda viděla v akci, je úžasný, a nejvíc mě nadchl ten stolek. Paví pera ve stylových vázičkách - to mi jiskří očka, na ty jsem zatížená už od dětství;). Opět krásné fotky i myšlenka. Moc Tě zdravím! M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.